İki gündür içmiyorum, ataklar geçiriyorum, uyuyamıyorum. İçmeme sebebim, köyde oturuyorum, merkeze uzağım.
1 ay
Cevap
2Cevap
ilaç aniden bırakılıtsa yoksunluk belirtisi verir
dene şansını ama vereceğini sanmıyorum
korkma sadece aniden bırakma bu ilaçlar yavaş yavaş bırakılır
Zaten kullanıyorsun bir şey olmaz
aniden kesme sen doktoruna danış sonra
Yavaş yavaş bu işler
danış ilaç değişir ya da dozu düşük verir bıraktirmak isterse
en doğrusu
rica ederim
Sanmam
rica ederim.
Citoles mi
Bir anda kesilmez bu Steroid ilaçları,2 günde bir yarı doza düşerek en son kesersin, hemşireyim.
Sorun olmaz o yoksunluk kalmamış olur rahatlatır seni..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, yaşadığın bu ani değişimin seni ne kadar zorladığını anlıyoruz. 😔 Köyde merkeze uzak olmak da durumu elbette daha da karmaşık hale getiriyordur. İlaçların bırakılması vücutta bazı denge değişikliklerine yol açabiliyor, bu yüzden ataklar ve uyku sorunları yaşaman çok doğal. Bu süreçte bir uzmana, telefonla bile olsa, danışmak için bir yol bulmanı çok isteriz. Sakın kendini yalnız hissetme. 🌙🧚🏽♀️