1 ay

Arkadaşımın abisine aşık oldum, 10 yıllık dostluğum bozulur mu ve ben iğrenç bir insan mıyım?

Arkadaşımın abisi tam benim type bir çocuktu ve arkadaşımla 10 yılı aşkın bir arkadaşlığımız var, ben ise sanırım lise başlarında abisini daha çok görmeye başladım ama hani gizli bir crush'ınız olur ya, öyleydi. Son zamanlarda da bu abisi saçma bir şekilde yakın davranmaya başladı ve benim bu gizli crush normal bir crush olmaya başladı ve ben bunu arkadaşıma söylemeliymişim gibi hissettim çünkü ondan bir şey saklamam imkansız, ondan asla bir şey saklayamıyorum ve ben bunu ona söyledim, ne tepki verdiğini görmek istemediğim için söylediğim gibi kaçtım ve onunla arama soğuk girmesinden, bana bakış açısının değişmesinden çok korkuyorum, ÇOK KORKUYORUM, ne yapacağımı bilmiyorum nolur bana bir akıl fikir verin nolur
Arkadaşımın abisine aşık oldum, 10 yıllık dostluğum bozulur mu ve ben iğrenç bir insan mıyım?
Cevapla