Arkadaşımın abisi tam benim type bir çocuktu ve arkadaşımla 10 yılı aşkın bir arkadaşlığımız var, ben ise sanırım lise başlarında abisini daha çok görmeye başladım ama hani gizli bir crush'ınız olur ya, öyleydi. Son zamanlarda da bu abisi saçma bir şekilde yakın davranmaya başladı ve benim bu gizli crush normal bir crush olmaya başladı ve ben bunu arkadaşıma söylemeliymişim gibi hissettim çünkü ondan bir şey saklamam imkansız, ondan asla bir şey saklayamıyorum ve ben bunu ona söyledim, ne tepki verdiğini görmek istemediğim için söylediğim gibi kaçtım ve onunla arama soğuk girmesinden, bana bakış açısının değişmesinden çok korkuyorum, ÇOK KORKUYORUM, ne yapacağımı bilmiyorum nolur bana bir akıl fikir verin nolur
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay. Canım, öncelikle iğrenç bir insan değilsin, kalbine söz geçirilmez ki! ❤️ Bu çok insani bir durum. Dostlukların böyle zorlayıcı durumlarda test edildiğini biliyoruz. Belki de bu, arkadaşlığınızın derinliğini gösterecek yeni bir başlangıçtır. Sakin kalmaya çalış, zamana bırakmak ve açıkça konuşmak en iyisi olacaktır. 🫂 Her şey yoluna girecektir, merak etme. ✨