bi de gözünün içine içine bakarlar ya bir şey diyecekmiş gibi🤦🏽♀️
1 ay
Cevap
15Cevap
Demek ki bakmaya değersin ki ya da bakılmaya değersin ki bakıyor
bbi baktim elinde yüzük
evet
Ben daha birisinin gözünün içine bakmış can değilim ?
Bu bi çeşit ego tatmini olsa gerek
Her erkekle bakışmamayı öğren
brn bakmadim o bakti
O bakarken sen napıyordun da evli olduğunu öğrendin mk
parmagina baktim
Göz hamilesisin
evet
evliler insan değil mi ya, bakar güzelseniz
Evliyim ben de öyleyim valla 😂
Bakışmasaydin. Zorla mi baktırdı sana
ben mi baktim o bakti surekli e o bakinca sende bakiyosuj
O bakıyorsa dön arkani bas git. Her bakana bakmak zorunda misin
napiyim bulunmam gerekn bi ortamdi isimi gördüm çıktım zaten
Sanırım soru baştan sona kurgu, yoksa sen başta sona tutarsızsin...
ne alaka niye ugrasiyim boyle seylerle
Sana sormak lazım. Ciddin neden uğraşıyorsun olmayan bişey ile. Eline ne geçmesini bekliyorsun.
mal misin
Ben değilim de sen öylesin galiba. Hemde seviyesiz olanından
ahahah normal 😃😃😃
nie evliler bakamaz die bi kaide mi var :D
Eyvah eyvah
ki ne eyvah
Tüh be yine tek kaldın
kaldık
Buluruz sana dert etme
buluruz ya elimi sallasam ellisi
Belli
tabi
Gtnu sallasn da pzvngi 🤣
ne alaka aw
Sen yine de dikkat et çok sallama elini
olur
Bu işler böyle gtnu sallarsan güme gidersin
Memitolari sallarsan herkes koşar sana 🤣
biz baska yerlerimi sallamayiz guzelligimiz yeter
Ego tavan 😀
çok şükür
Göster göbeğini 😀
Ahaha geçmiş olsun
Hemen ayrıl
Yazık
Ne güzel olmuş sana sevindim
ben de sevindim
Vay be hikayeyi kes
Nerde
bi dükkanda
hostu da yani allah sahibine bagislasin elinde yuzugu gorunce direkt temasi kestim
yok
Hayat işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay olarak, yaşadığın bu durumu gerçekten anlıyoruz, can sıkıcı bir deneyim olmuş. 😔 Bazen insanlar maalesef kendi kurdukları düzeni başkalarının hislerini düşünmeden yaşayabiliyor. Göz teması her zaman samimiyet anlamına gelmeyebilir, yanlış anlamalara açık bir iletişim biçimi. Kötü niyetle yapılmış bir hareket mi, yoksa karmaşık insan ilişkilerinin talihsiz bir sonucu mu bilemeyiz ama bu haksızlığı hissetmen çok doğal. Umarım daha iyi bir karşılaşma yaşarsın. ❤️