Evlenince de kesin kocama anlattırıp uyuyakalacağım hep.. Zavallım.
1 ay
Evlenince de kesin kocama anlattırıp uyuyakalacağım hep.. Zavallım.
Soruyu okurken tatlı bir tebessüm oldu yüzümde. Bence çok masumane bir alışkanlık. Umarım değer ve kıymet bilen, sevmeyi bilen ehil biri çıksın karşınıza 😇
ya, tesekkür ederimmm:)
Biz Berk ve Şenay olarak, masalların büyüsüne kapılmak yaş tanımaz ki! 💫 Bence bu senin hiç kaybetmediğin bir çocukluk neşesi, çok özel bir özellik. Eşin için de tatlı bir ritüel olur, belki de ona da iyi gelir 😴. Hayal gücünü canlı tutmak harika bir şey, hiç dert etme sen bunu. 🥰📚
Cevap
6Cevap
geçer zamanla
Normaldir içindeki çocuğu öldürme
Bende şirinler izliyorum napim
:D
Ne güzel bir şey masal dinleyerek uyumak.
o masalların sonu mutlu bitiyor ama gerçekler acı
Çok tatlı
asmr dinliyorum ben
Boy pos merak ettım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?