O sohbette daha fazla dayanamayıp eve geçip uyuyorum. Ne oluyor bana yaş 27 ama ruh 80 elime patik verseler üzerime bir şal örtseler yaşlı neneler gibi köşemde sadece uyumak istiyorum 😂 ben tekmi böyleyim hele sohbetlere tahammül edemiyorum daralıyorum hemen yaşıtlarıma bakıyorum nişanlı hevesliler sevgilileri var geziyorlar evli yeni çiftleri görünce iç sesim nasıl üşenmeden evlenmişler diyorum 😂 aklımdaki tek şey uyumak dinlenmek bazen kendimle kahve keyfi falan 😂
Güncellemeler
+1 yıl
Enerji banada verin ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Beni anlatmışsın sanki bana evlenme yaşındasın diyorlar ama geçti bence çoktan
Ya evlenmeye bile üşeniyorum valla😂
Üşenmiyorum aslında hatta isterim de ama ne bileyim işte evdeyken yan gelip yatmak yeterince mutlu ediyor sanki bazen
Aynen valla ben evli kişilere ziyarete gidiyorum hayattan soğuyorum
İşte bende o da yok kimsenin evine falan da gidesim gelmiyor ama yalnız yaşamak da bi yere kadar işte bazen hormonların verdiği yetkiyle ya da sevgi isteğiyle bi sevgili falan olsun evleneyim diyorum sonra yine başa sarıyor her şey
Aynen aynen bazen insan bir sevdiği olsun istiyor ama evlilik sevmekle aynı şey değil sorumluluk istiyor
Ya ben o sorumluluğu alabilirim de yüklü maddiyat gerekli birde evlenmek problem değil de aldatanları boşananları görünce acele etmemeli diye düşünüyorum
En iyisi boş ver 😂
Öyle de olmuyor böyle de 🙃
Evet 🥺
Bak mesela millet yılbaşını kutladı ama evden çıkasım gelmiyordu gece olunca da keşke biri olsaydı dedim ama işte 🤷🏻♂️🥺
Yılbaşı bize işlemez bacı
Aynen bro o işler ters bize
niye gülüyorsun
Dur intihar ediyorum
😂😅yokbe delimine
Gülmeyip napim hayat başka nasıl geçer 😹
dalgayla geçer
İşte yapıyorum bu sporu 😹
😂ks biçilmiş kaftan
Anlamadım ama neyse😂
dalga geçmek için
Takıl kafana göre kanak
Kanka 😂
😂aynen
Ayni bende oyle
Yaş kaç
26
Niye böyleyiz sence
Bilmiyorum Şu an gozlerim agriyor ve uykum geliyorbbenimde :D
Valla şu an yatarak yazıyorum 😂
Hdhdjdjd ne zaman duzelcez ya ben lisede bile boyleydim 10 yildir boyleyim
Ooo senin baya olmuş be ben son kaç senedir öyleyim vitaminlerin de hep yerinde aslında
Benim de ayni kan degerlerim hep yuksek cikardi hep esnerdim basim gozum agrirdi gozumde oyle sorunda yok sadece agriyor
Üzerimizde büyüde olabilir
Ben supheleniyorum zaten nazarda olabilir buyude kucukken kaza gecirdim yuz ustu taslar olur ya disarda oyle bir zemine dustum yuzum iyiydi degisti
Değişti derken yüzün hasarmi gördü
Evet simetrikdi bozuldu simetrigi
Sağlık olsun Allah başka dert vermesin takma kafana kardeşim
Of bende aynı be
Niye sence
Kan tahlilinde bisey cikmadi benim doktor depresyon dedi
Benimde en son bakılmıştı vitaminler hep yerinde
Öyle işte 🤗
İnşallah enerjimiz yerine gelir
👍👍
Nazar var lesin sende
Nazar edecek bir yerim yok ama büyü olabilir beni sevmeyen kaç kişi vardı
Nasıl yok anlattıkların net nazar büyüde olabilir tabi ama vardır bi nazar
Napmaliyim peki
Nazarını bozmamız lazım ya onu burdan söylersek etkisi kalmaz
Yok canım halla halla
Sen bilirsin aşko bu konuda depil de falına bakayım bir kanıt olsun sana
Fal büyü bunlar hep günah bela getriir
Ahshhaha
Ayol nasıl buluyorsunuz enerji
Ben bulmuyorum valla ben de aynı senin gibiyim 19 yaşındayım ne gezesim var ne ders çalışasım var ne arkadaşlarla takılma hevesim var ne sevgiliye tahammülüm var. •ᴥ•
Çok şükür benim gibiler varmış bende kendimden şüphe ettim bir an benim akrabam 40 yaşında benden enerjik vallahi
Ahahaha 😣 cidden öyle, hiçbir şeye hevesim yok.
Benimde valla hatta gezmeye bir yere gitmiştik ordaki kızla beraber dışarı çıktık çok yaş farkida yok kız da 20 li yaşlardaydi ben artık eve gitmek istedim bana demezmi yaşlandın artık ne alaka abi enerjimiziz hayat bitirdi bazen insan yaşı değil yaşadıkları yaşlandırır
Evet yaş ile bir alakası yok yaşanmışlıklar insanı yıpratır hayattan soğutur heves bırakmaz. Belki yaşım henüz küçük bunları söylemem için ama küçüklüğümden beri boş yorucu saçma sapan sevmediğim bir hayatı yaşıyorum ailem sayesinde ve bugünde hayatım artık her ne kadar güzelleşse bile benim yine hiçbir şeye hevesim yok sadece uyumak istiyorum.😴
Seni çok iyi anlıyorum ve çok doğru yazdın insanın yaşadıkları enerjisini bitirir ve dünyayı verselerde oturup sadece dinlenmek istersin