1 ay

Benden 8 yaş büyük biriyle konuşuyorum, evlilik istiyor ama ben hazır değilim, sizce nolmalı?

Şimdi ben birisiyle konuşuyorum ama yaşı benden büyük, aramızda 8 yaş var ve evlilik düşünüyor, 1 sene içinde yaşım geldi diyor ama ben düşünmüyorum. Bu yüzden konuşmayı kesmek istiyorum ama bir yandan da zaman güzel geçiyor, onunla buluşup bir yerlere falan gidiyoruz. Sizce konuşmayı kessem mi yoksa biraz daha görüşüp takılıp mı kessem?
Benden 8 yaş büyük biriyle konuşuyorum, evlilik istiyor ama ben hazır değilim, sizce nolmalı?
Cevapla