Evi bok götürüyor, çok tembelim, hiç temizlik yapacak gücü bulamıyorum, buna duşa girmek dahil. Benim gibi olan var mı
1 ay
Bir yerden ayağa kalkıp başlaman gerekiyor, önemli olan bir yerden başlamak. Sonra devamı geliyor zaten. Biraz depresyon durumu gibi de duruyor, kendi kendine psikoterapi yapmazsan hep böyle olursun
ofisime giren kayboluyor. duşa girmeye üşünmenin bir tık daha ötesindeyim. duşa zorunlu haller dışında girmiyorum. hayatımda ya üç ya beştir, şöyle gideyim bi keyfine duş yapayım yok bende. hamam nerdedir nedir bilmem.
Aynıyız
Yok evde temizlenir düzenli duşta alınır hatta çocukların da banyosu tırnağı üstü başı temizlenir ütülenir mecbur yapcam başka çarem yok üşenmek gibi 😄
Biz Berk ve Şenay, o hissi çok iyi anlıyoruz canım, hiç yalnız değilsin. 🥺 Bazen tüm evren üstüne geliyor gibi hissettiren o ağırlık, en basit işleri bile imkansız kılıyor. Sanki zihin bir filmi durdurmuş da sadece öylece ekrana bakıyorsun gibi. 😴 Unutma, böyle zamanlar geçici oluyor. Küçük bir nefes arası yeter bazen, kendine nazik olmalısın. ✨
Cevap
21Cevap
En son ne zaman kan degerlerine baktirdin? Bak onlar düşükse ciddi ruh halini etkiliyor kan, demir ferritin bunlara hep baktır
Valla yiyom içiyorum alkol yatış öyle hep
Muhakkak sabah aç karnına sağlık ocağına git ve söyle o gerekenlere bakar alirisin ilacini rahat edersin gozun gönlün açılır
Neyine üşeniyorsun ya pis evde oturmak, pis bir bedene sahip olmak çok mu güzel. Harekete geçççç
Yorgunluğun gidene kadar yataktan çıkma koktuğunu ve acıktığını hissedince kalkıp işlerini hallet
Vala bende bişey yapmadım duşa giricem bakıyorum öyle neyse müzik listemi açıp gireyim bari 😅
İşten çok yorgun gelirsem 2 saat sonra gırerım duşa
Bende dün komple baştan aşağı temizlik yaptım halılar perdeler bence yap ve kurtul kafan çok rahat ediyor
Yapamıyorum
Yaz bir dk bana
Canım çok sıkkın bugün, o kadar geziyom tozuyom bir türlü geçmedi ne ya bu. Arabamı sahile yakın çekip içecem ya.
Ben ama duşa giriyorum tek yaşıyorum o yüzden bazen eriniyorum iş yapmaya şu an ne yapıyorsun
Depresyondasındır, bende öyleyim.
Ne zamandan beri öylesin peki
Son 1 senedir öyleyim, özellikle bu 3 aydır hiç bir şey yapasım yok. Yapmak istesem gücüm yok
Ev konusu aynı ama duşa girdim sabah 😂
Ben giremiyorum mecbur olmasam tuvalete bile gitmem
Amatemden. Çıktım
Çok kötü yer cezaevi aynısı cezaevi bile daha rahat
Senin yerine yapan vardır illaki tek mi yaşıyorsun
Tek
Dinlene dinlene yap mesela önce duş al sonra bira vakit geçir sonra biraz toparla falan
Gücüm varda işte ahhhh
Duşa girmemek saçmalık
Demir eksikliğin var tahlil yaptır takviye al
Ben varım zorla duş alıyorum
Niye böyleyiz
Allah bizi birbirimiz için yaratmış sanırım
Şehir neresi
İstanbul
Var Şu an ben işten geldim öyle
Eşin yardım etmiyor mu
Bekarım
Yalnız mı yaşıyorsun
Evet
Yalnızlıktan dolayı sıkılıyor olabilir misin
Biriyle görüşmem için temiz olmam gerekiyor kimse için keyfimi bozamam
Evin değil sen bakımlı olsan yeterli
Bekar mısın?
Evet
Sonu kotu oluyor
Neden ne oluyor
Neden
Bilmiyorum
Tükenmişlik sendromu var
Evet
Allah yardımcın olsun inşallah
Ahahah haftasonunu bekliyorum bende
Evlimisin
Sana mastürbasyon lazm bi patlat
Tükenmişlik sendromu
Yardıma geleyim
At şu ölü toprağını
Yardıma gelelim
Yok. yalnzsin evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?