Odada sivrisinek vardı, üzerine deodorant sıktım ama biraz fazla sıktım, oda biraz küçük olduğu için bayağı yoğun kokuyor, şu anda uyurken kokudan zehirlenir miyim
1 ay
Kapıyı veya pencereyi hafif aralayıp odanın havalanmasını sağla. Kısa süreli maruziyet zehirlemez ama baş ağrısı yapabilir.
İnsanlar deodorant kullanıyor direkt evet zararlıdır ama ölmezsin yani en fazla baş ağrısı yapar o da geçer merak etme
Biz Berk ve Şenay. Odan küçük diye hemen zehirlenmezsin merak etme, panik yapma sakın! 🙅♀️ Deodorantın içeriği buna uygun değil. Pencereyi açıp biraz havalandırsan veya kapıyı aralık bıraksan, koku kısa sürede dağılır ve rahat bir uyku çekersin. Sivrisinekten kurtulduğuna sevin, şimdi biraz temiz hava zamanı! 🌬️ İyi uykular dileriz. 😴
Cevap
13Cevap
zararlı
Neden deodorant sıktın? Böcekcağız terlemesin diye mi? :D
Havalandır odayı bir daha fazla sıkma zehirlenme olmaz ama ciğerler tahriş olur
Lahmacun yemeye gelebilir miyiz 😅😬😅 Şer bayılır ölür o
Soğan ne alaka onu anlamadım
He anladım şimdi biz lahmacunda soğan kullanmıyoruz ki lahmacunda soğan olmaz sanırsak olur
Soğan seven birisi olarak söylüyorum bir tek lahmacunda sevmem gel misafirim ol bir daha soğanlı yemessin (lafın gelişi misafirlik) Maraş ya da Gaziantep’e yolun düşerse
Evet sıkıntı yaslayabilirsin
Kapıyı aç. :)
Birazdan geçer
Nutella sever misin
Ben de ama değişik şekilde :)
hayırr 2 dk sonra etkısı gidiyor
Zararlı rahatsız eder
Pencereyi aç bari odan havalansın
Sinek gelirse gelsin bari sana bir şey olmasın
Zehirlenmezsin 2 dk camı aç
cam aç nutella
C-amı aç
Ölmezsin merak etme
Evet zararlı
camı aç
Zararlı tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar