1 ay

Siz de insanlara güvensizlik ve yalnızlık hissiyle mi yaşıyorsunuz, yoksa sevdiklerinizle mutlu musunuz?

Ben gitgide daha çok karanlığa gömülüyorum. Herkes çıkar odaklı ve bencil... Birini sevsek, saçma sapan triplere giriyorlar; ”5 dakika geç yazayım, cool olayım” gibi düşüncelerle ilerliyorlar. Aile desen, kendilerine benzemeyen evladı istemiyorlar. Arkadaş desen çıkar odaklı. Kimse empati kurmayı bilmiyor, sadece kendi istedikleri olsun istiyor.

Ben de bu yüzden gitgide daha çok yalnız ve karanlık içinde yaşıyorum. Kimseyi sevecek bir isteğim de yok artık; içimden gelmiyor.

Siz de böyle misiniz yoksa sevdiğiniz insanlarla mutlu musunuz?

Yalnızım
Mutluyum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Siz de insanlara güvensizlik ve yalnızlık hissiyle mi yaşıyorsunuz, yoksa sevdiklerinizle mutlu musunuz?
Cevapla