1 ay

Keşke bu sabah beni öpücük yağmuruna tutan bir manitam olsaydı, yalnızlık çok mu abartıyorum?

Keşke bu sabah beni öpücük yağmuruna tutan bir manitam olsaydı, yalnızlık çok mu abartıyorum?
Cevapla