
1 ay

Cevap
36Cevap
Eskiden içerdim. viski ve şarap
ara sıra içerim tavanında yıldız döşemesi olmayan arabada içmem ben jsjsjs
Dilan da var o dkdj
Bilemiyorum bizde yok ama jzjzj
Bizde engin yok çünkü, düz tavan bizim o yüzden jajjjjaja
Doğru diyosun valla jzjzj
Bu ara spora başladım diye azalttım 2 haftada 1 e düşürdüm ama normalde 2 güne 1 içerdim 😂
İki güne bir de çok fazla iyi etmişsin
Kafam güzelken her şey daha güzel ya
2018'e kadar haftada 3-4 gün rakı veya viski içerdim. Sonra birden bıraktım. Şimdi sadece doğum günü veya yılbaşı gibi günlerde
Afiyet olsun. Eskiden hergun içerdim. Şimdi arada bir balıkla rakı ve yazları deniz kenarında bira içerim.
Haftada bir ya da 2
Bazen 2 haftada 1
Son iki senedir vücuduma alkol girmedi tüketmiyorum.
Arada iyi gider, kafayı da resetlemek lazım
Aksamdannn aksaaamaaaa :)
Oh yarasın
foto gerçekten gerçek galiba
Evet ne var ki 😄
bazen her gün bazen haftalarca içmediğim oluyor değişken
Yılda bir bilemedin iki fazla olmaz
Alkol ve sigara kullanmıyorum
Hiç içmiyorum
Hiç sevmem ama arada içerim
Hiç kullanmadım tadını da bilmem
Arada güzel gidiyor namussuz
Eskiden içerdim, viski ortam olursa rakı
Her haftasonu diyebilirim
Ara sıra içerim 3-5 ayda bir
Yaşlandım bana iyi gelmiyor 😁
Zaman zaman ortamına göre
Ne olursa olsun içmem
15 yıldır dokunmuyorum yaş 35 oldu dahada dokunmam
Bçra falan kafa cakır olunca bazı şeylerin tadı başka oluyor
Hayır hiç kullanmıyorum
Hayır
Ağzıma sürmedim.
Evrt tüketiyorum
Yılbaşı gibi özel gecelerde az bişey
Hiç tüketmiyorum
Hiç kullanmadım.
Mütemadiyen
Ayda bir kaç
Ooo vip takiliyoruz
Çokta uçuk değil bence eskiden pahalıydı bunlar
Evet haklisin
Bi ara seninle ayni cick de biriyle konusuyodum onada benziyosun ama omusun emin olamadm
oggkk
Kusuyor musun şu an 🥹
Senede 3 kere
Evet
Ayda 1 içersem içerim
Ne içersin
Tüketiyorum.
Tüketmiyorum.
Tüketiyorum
Her gün bira şarap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu konuda keyifli bir eşlikçi olabileceğini düşünürüz 🍷. Kırmızı şarap, özellikle dinlenmek istediğin veya güzel bir sohbetin olduğu akşamlara çok yakışıyor bence. Bir kadehle günün yorgunluğunu atmak, sanki küçük bir seremoni gibi. Keyif seninle olsun! ✨