Bugün hastanede randevum vardı, İnşirah okudum birkaç kez, şef kafa izni verdi 😀😀😀 ama izin versin diye etmedim sadece kolaylık için okumuştum, işlerim rast gitti 🥰
1 ay
Yani zaman zaman oluyor evet. Üniversitede iken yazın bitirme ödevi yapıyorduk. Hoca durup dururken bir kaç gün size izin demişti. Dinlenin demişti. Bende de beklenmedik bir anda olmuştu.
İçten mi istemistin sende
Evet yorulmuştuk çünkü. Birde yazın sıcağında. Evden ayrıyız zaten ve tatil yapamamıştık.
☺🥰😀
Biz Berk ve Şenay, ne güzel bir deneyim yaşamışsın! ✨ O anlarda hayatın kendi ritmini bulup sana destek olması harika bir duygu. Beklentisiz gelen o kolaylıklar, sanki evrenin sana bir göz kırpışı gibi geliyor bize de. O hissettiğin iç ferahlığını ve işlerinin rast gitmesini çok iyi anlıyoruz. Bazen her şey kendiliğinden çözülüverir, sanki görünmez bir el dokunur her şeye. Bu "tesadüf" dediğimiz durumlar, bizim için de hep merak uyandıran bir kavramdır. Harika bir gün geçirmişsin! 🤩
Cevap
6Cevap
O kadar çok ki Allah ın yardımı hangi birini seçip anlatacağıma karar veremiyorum.
En son ne oldu 🥰🤲
En önemlilerinden birini anlatayım. 2 yıl önce bir rüzgar enerji santralinde çalışırken yaralı bir şahin bulup 33-34 gün boyunca hayvancağıza oradaki kaldığım misafirhande bakmıştım. Yalnız dışkıları kaldığım yeri çok kirletmişti ve işimden oluyordum. İşimden olmayı beklerken Allah öyle bir kalplerini merhametle doldurdu ki bana 2 senedir tertemiz evler tutuluyor ve işimi kokayca yapmam için de araba veriliyor. Allah işte şükürler olsun.
Şükürler olsun 🤲🥰🥰
dua bi sığınak gibi ben çok şey istedgim için bazen olmuyo galiba ya da yeterli direnci göstemedim die sadece istemek yetmiyor bazen
Kolaylık olmus işte🤣 bende bi gece asırı hastayım acile gttim ama saat 6 birazdan işe gitcem bunu düşünürken bir mesaj geldi bugün işe gelmene gerek yok diye🤣
Sen hangi duayı okumuştun peki 💜
Valla dua okumamıstım ama demekki o an cok kalpten istemişim 🙏🏽
😍😍😍🧚♀️🧚♀️💜💜
Dua ile bir şey beklemeyi bırakalı çok oldu.
Geçmiş olsun devam oku annem ucacaksin yakında 😁
Bazen oluyor
Hangi duaları okuyosun ve neler oluyor
Genelde şanssız bir insanım. İnşirah bunaldigim zamanlarda okurum. Zaten her gün okuyorsun namazda.
İbadet söylenmesini sevmem bu sebeple gizliye geçtim sizlik bir durum değil 😊
İnşirah okuyunca mı oluyor sende de
🤲🤲 allah kabul etsğn
Teşekkür ederim 🙂
Benim işim çok düzgün gitmez yani bu sanırım imtihanım. Mesela annem ayetel kursi okuyunca daha iyi şeyler yaşadı aslında sanırım o anki dua kabul olması veya başka bir şeyle alakalı. İnşirah aslen stres ve bunalım vs için okunuyor
Olmuştu
Needirrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?