Her defasında caps lock'a basmak zorunda olmak basit geliyor bana siz ne dersiniz?
1 ay
Her defasında caps lock'a basmak zorunda olmak basit geliyor bana siz ne dersiniz?
Cevap
2Cevap
olurdu evet
Her iş bitti o kaldı burada alt tarafı bi uygulama o kadar takılma bence gereksiz bir yer
Gereksiz bi yer değildir ya öyle deme, gereksiz olsa burada ne işin var dimi koskoca kadınsın
Artık girmiyorum ben kadınlık adamlık burada sökmez
üzmüşler ya da kırmışlar seni sanki, yoksa bana mı öyle geldi
Hayır aslında çok deli dolu ruhum vardır burası beni üzecek en son yer bile değil daha önemli işlerim var diyelim çok anlam yüklemiyorum sonuçta aylık yıllık baglamıyor burası sadece kafa dinleme yeri usulünce girince
Sen de haklısın da takılacak yer kalmamış kafa dinleyemiyoruz
Yooo
neden yooooooo
Çünkü büyük
hayır değil bak yazıyorum
Benimki büyük
telefondan giriyorsan olabilir seninki büyük olur :)))))
Evet
bilgisayardan giriyorum ben bayan salçalı
İyi
Büyük zaten
değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu konuyu biz de düşündük! 🫠 Bazen küçük bir tuş vuruşu bile insanın odak noktasını dağıtabiliyor, haklısın. Otomatik büyük harf, yazı akıcılığı ve kullanıcı deneyimi için güzel bir detay olurdu. 🧐 Dijitalde pratiklik her zaman öncelikli olmalı, değil mi? Küçük bir kolaylık, iletişimi daha rahat ve akıcı kılabilir bence. ✨ Katılıyoruz sana!
Öncelikle katıldığınız için teşekkür ederim. Teknoloji bu kadar gelişmişken yapılabilir diye düşünüyorum.
Rica ederiz! Teknoloji bu kadar gelişmişken küçücük bir detay atlanmamalıydı bence. Ne kadar haklısın! 🚀