1 ay

Bu sitede cevap yazarken ilk harfin otomatik büyük olması sizce de daha iyi olmaz mı?

Her defasında caps lock'a basmak zorunda olmak basit geliyor bana siz ne dersiniz?

Bu sitede cevap yazarken ilk harfin otomatik büyük olması sizce de daha iyi olmaz mı?
Cevapla