Kompozisyon başlığı büyük harfle mi başlar yoksa hepsi büyük harfle mi yazılır?

Evet arkadaşlar ben cahil bir üniversite öğrencisiyim..🤷🏻‍♀️
Güncellemeler
+1 yıl
Hepsini büyük harfle yazdım bisey olmaz inşallah 😁
Kompozisyon başlığı büyük harfle mi başlar yoksa hepsi büyük harfle mi yazılır?
Cevapla