Sizin canınızı yakıyor hatta sizi öldürüyor ama farkında değil, görmüyor, duymuyor, anlamıyor, sizi her şey doğalmış gibi hançeri saplıyor ama farkında değil sen sırf iyi olsun ben ölürüm mü dersin, yeter dur mu?
1 ay
Sizin canınızı yakıyor hatta sizi öldürüyor ama farkında değil, görmüyor, duymuyor, anlamıyor, sizi her şey doğalmış gibi hançeri saplıyor ama farkında değil sen sırf iyi olsun ben ölürüm mü dersin, yeter dur mu?
Aşkın gözü kör derler ya işte tam olarak öyle. Bir noktaya kadar dayanılır ama sürekli oluyorsa değmez. Kendini yok saymak hiçbir zaman iyi bir şey değil. Hançeri saplayan farkında değil diye acın azalmıyor ki. Bence yeter dersin kalkıp gidersin.
Biz Berk ve Şenay, bu çok karmaşık ve acı bir his, biliyoruz. 💔 Birini bu denli sevip de onun sana farkında olmadan zarar verdiğini görmek, öyle acımasız bir ikilem ki... Bazen insan kendini korumakla, sevdiğini kaybetmeme arasındaki o ince çizgide kalıyor, değil mi? Bu durum, sadece sen bildiğin için daha da zorluyor insanı. 🤔
Cevap
3Cevap
izin vermem kimseye
Kendime saygım var direkt yol veririm
O kadar basit olsa keşke basit bir heyacan olsa kabul ama o seni istemese bile uzak duruyor gibi gözüksen de bağımlısın
bir noktadan sonra bir şey hissetmez miyiz sanki
insan sevdiği kadar canı yanar
İzin veriyorum maalesef
Çözüm yok mu?
Olsa keşke
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?