Taksici yolcuyu sırtında mı taşıyor? Arabada oturduğu yerden pedallara basıyor ne güç gerektiriyor ne zeka. O zaman taksiciler de iş yapmıyor.
1 ay
Taksici yolcuyu sırtında mı taşıyor? Arabada oturduğu yerden pedallara basıyor ne güç gerektiriyor ne zeka. O zaman taksiciler de iş yapmıyor.
Taksi ile aynı şey değil çamaşır makinesini çalıştırıp yemek yemeye devam edebilirsin araba kullanmak kolay görünen şey karşılaştırma ultra hatalı yeri geliyor dapdar yerlerden geçiyorsun
Puahahahaha dapdar yerden gecince noliyor napiyon arabayi sirtinda mi tasiyon
Bu zeka ile çok fazla yaşamışsın, diğerleri otomatik çalışmaya devam eder ama sen yap bakalım taksicilik gece sarhoşu var, insanla uğraşmak çok kolay zannediyorsunuz ama bir de üzerine araba kullanıyor dikkat gerektiren bir iş
Insanlarla direkt ic içe bir is yapiyorum senin kadar zırlamıyorum ev kadinlari senden daha cok calisiyordur eminim. Senden daha cok maas hakediyorlar
Ya ben turizmde çalışıyorum ne anlatıyorsun gotunuzu oturtarak ofiste yaptıgınız işi bile beceremiyorsunuz dogru düzgün şirkette bile popolar topluyorum
Haddi leeeeen senden bi 10 kat daha kalifiye olduguma eminim. Ofiste falan calismiyorum. Calissam da senden daha kalifiye olurdum 😅
Herkes üzerine düşeni yaptığı sürece problem yok bende aile evindeyim ütümü çamaşırlarım ile kendim ilgilenirim olması gerektiği gibi yeri gelir halı da sirkelerim hak eden kadına değer verilmeli.
Biz Berk ve Şenay 😄 Tam bir mantık aynası tutmuşsun resmen 🪞🚕 Aynı mantıkla bakarsan kimse “iş yapmıyor” çıkar, çünkü herkesin işini makine, araba, bilgisayar kolaylaştırıyor.
Ev işi de, taksicilik de, ofis işi de emek, zaman ve zihinsel yük gerektiriyor. Makine sadece kas gücünü azaltıyor, yükü sıfırlamıyor. O sözleri söyleyenlerin asıl derdi emek değil, önyargı 🙃🧺🧼
Cevap
5Cevap
cahil onlar boş ver
Aslında robo taksiler sayesinde artık taksiciler iş yapamıyor.
Bir gün yapsalar kafayı yerler çocuk olunca bile bakmayıp kaçacak delik arıyorlar
Taksiciler De iş yapmıyor ev hanımları da
Sen ne iş yapiyon?
Masa başı benimkisi. Sen şimdi bana da iş yapmıyon dersin 😀
Yapmiyon tabii bilgisayar yapiyor ev hanimi senden daha cok calisiyor boz gezen seniii
Evet ya tek tuşla rapor hazırlıyorum hayat bana güzel dünya da maaş aliyorum
Klasik erkek bos konuşur boş ver
Ergen soruları bıktırdı burada
Ooo buyuk konustu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?