1 ay

Erkekler buluşmada 300 TL’lik kahve hesabına neden böyle gereksiz trip atıyor?

Buluşuyoruz, kahve içiyoruz sonra hesap geliyor ve etekleri tutuşur gibi tribe giriyorlar. Ya güzel kardeşim 300 TL'den bahsediyoruz, ne bu trip? 300 TL'den bir şey kaybetmezsin. Mesele para değil, biz de öderiz ama bu saçma sapan triplere girmeler gerçekten baymaya başladı. Buluşmayın o zaman. 300 TL'nin hesabını yapıyorsanız, nasıl evlenip çocuk bakacaksınız?

Erkekler buluşmada 300 TL’lik kahve hesabına neden böyle gereksiz trip atıyor?
Cevapla