Kahvehaneye giden erkeklere güvenilirmi😬? fakirlikden dolayi mi giderler?

Neden giderler? çaylarini evde içemiyorlarmu? ya da neden bir kafe falan değil de çay evi?

Kahvehaneye giden erkeklere güvenilirmi😬? fakirlikden dolayi mi giderler?
Cevapla