Hoşlandıgım çoçuk orada oluyor bazen, önünde sürekli telefon bişilere bakıyor pür dikkat?
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Çayı çok severim güzel tadı olan kıraathane ve çay evine gider 5/10 bardak içerim herkes kafe sevmez ki oda öyle alışmış işte
Belki parası yok kafeye gidecek🤣
Siz geçen akşamda bu soruyu sordunuz galiba varsada gitmeyebilir kendi tercihi açılın oturup konuşun işte
Binama kadar takip edip geldi ama açilamadi uzakdan baka kaldi🤣
İyi ya liseli aşıklar gibi işte işte bir zamanlar öyleydi ya
Ben 30 o da 35 yaşlarinda🤣🤣
Tıpkı eski günlerdeki gibi işte mektup yollayın birbirinize
İstersen güvercin gönderelim🤣
Gönderin sizin bu durum üst kattaki komşu kızı ile benim işine benziyor
Dinleye bilirmiyim hikayenizi kisaca?😬
2010 yılında ev aldığımızda üst katta komşular vardı abisini daha önce tanıyordum bu kız bir zaman sonra beni görünce çok mutlu olmaya başladı binadan içeri girerken kapıyı tutuyordu komşularda durumu biliyordu oturup konuşun dediler kız iyi bir insandı ama olumlu yaklaşmadım ümidi kesti nişanladı geri ayrıldı ama gerçekten o durumuna üzüldüm bizim durum buydu işte
Peki sen hoşlanıyormuydun?
Yok hoşlansam mutlaka adım atardım gözlüklü takıntım var oda gözlüklü idi o yüzden hoşuma gidiyordu. Ben birini gerçekten sevdim tam 25 yıl oldu öyle takıntı yaptımki ondan sonra ne evlendim nede kimseyi hayatıma aldım komşu kızına o yüzden sıcak bakmadım
Sen de abartmışsın ya ben de çok sevdim ondan sora kimseyi sevemem diye düşündüm ama tekrar aşık oldum, kendim bile şok oldum, karşlna kalbinu tekrar çarptiracak biri çikarsa mutlaka tekar aşık olup unutucaksin
Çıkıyor ama gerçekten ısınamıyorum instagramdan yazanlar oldu arkadaşlar tanıştıralım dediler işin özü eksiğim dediğim yok ama yaşama hevesim yok Allah canımı alsa modundayım
Benim hikayeme ne diyorsun peki? erkek gözüyle 🥲 hoşlandıgım ve bakıstıgım biri var mahallede, Geçen bi baktim sokağimin başında durmuş arabada beni bekliyor, beni görünce arabadan indi ben binaya girene kadar arkamdan bakti ama yaklaşamadı😭
İşin özü şu insanlar öyle bir kutuplaştırıldıki kimse kimseye güvenmiyor herkes evden çıkarken bugün başıma ne gelecek acaba diye endişe ediyor erkekler kızlara acaba hakaret edermi şikayetçi olur mu kızlarda erkekler beni döverim taciz mi eder diye düşünüyor hal böyle olunca iki tarafta çekimser kalıyor. İnşallah siz mutlu olursunuz
Nebilim arkadaşım da diyorki senin apartmanını biliyor sokağını biliyor getçekden ilgisi olan biri apartmanın önünde yatar kalkardı 😭😭
İnsanlar sinirlenince bütün erkekler ve kadınlar aynı der ya hepsi bir değil onu tanımadığım için bir şey diyemiyorum maalesef
Yanimda küçük kardeşim oldugu için çekinmiş ola bilir, bundan sora tek gezsem daha mi şansimiz olur sence 🤣?
Oda olabilir bir diğer ihtimal konu komşu sizleri görüp dedikodu etmesin diye düşünmüştür
Ben bundan sora bi süre tek gezeyim onun oldugu yerlerde bakayim🤣
Gezin bakalım elinizi kaputa vurup adamı hasta etme o kadaaaar deyin 🙂
var mı bir umut gelişme
Daha yeni uyandim 🤣🤣
Ohooo belkide elinde çiçek ile kapı önünde bekledi böyle giderse anca rüyanızda görürsünüz 🥱🥱🥱
Yok artik ya🤣 ayrıca elinde çiçekle bekliycek olsaydı kahvede çay içmek yerine apartmanımın önünde dolanırdı🤣
Acele etmeyin yaşınız genç üç beş seneye gelir elbette 🤭
He çok genciz ben 33 o da 36-37 🤣🤣🤣
Dün 30 dediniz bu ne aşk mübarek bir günde üç yaş yaşlandırdı 🙃🙃🙃
Benden vazmi geçti acaba artik😭
Bilmiyorum acaba ne düşünüyor azzzz sonra
Onun oldugu yerden bi geçmem lazim, gerçi geçen hafta geçtim ama eyleme geçmedi🤣 uzakdan beni gördü, yaklaşınca da kafasını telefona gömdğ
https://youtu.be/LolBVIOfziM?si=cTDe6ElR69qoBzw4
Sizde böyle yapın 🙃
Gördüm bugün, arkadaşı işaret etti, o da döndü baktı 🤣
Zaten bakmakla geçiyor yeşilçam filmlerindeki doktorun dediği gibi metanetinizi koruyun
Ha bir de arkamdan üffff dedigini duydum🤣🤣🤣🤣
Azda olsa umut verici bir haber 🙂
Çok güzel oldugum için çekiniyor ola bilir🤣🤣🤣 bu üff ne demek tam olarak?🤣 ergence bir davraniş degil mi
Mesela kime benziyorsunuz? Oda durumun farkında o yüzden birazda bıkkın gibi üff diye serzenişte bulunmuştur
Yok yani şöyle güzel bi kiz gördüğünde üfff dersin ya öyle dedi ama yanindan baya uzaklaşınca dedi korkak 🤣🤣
Vaşşş
O da hoşlaniyor demi kesin🤣🤣🤣
Tabiki yoksa durduk yere gelmez 90'lı yıllardaki o saf mahalle aşkları aklıma geldi keşke yine o günlerdeki tadı alsak
Of ya ama bugün gelmedi peşimden oldugu yerde kaldi, yaninda arkadaşı vardi diye bakamadim ben yaa yoksa bakip gülümseyecektim
Ne desem bilemedim sizin durumu anlıyorum hoşlanmak sevmek her zaman farklı bir duygu
O da seviyormu acaba? yoksa geçici bir heves mi?
Onu anlamak zor işte günümüzde gerçek aşk kalmadı ki
Evet abaza da ola bilir🤣🤣
Orası aranızda artık ne diyeyim ikinizide tanımıyorum
Güvenilir kahveci adam has adamdır
Aynen kanka
Yapıştır gitsin ondan iyisini mi bulcan
Arkamdan geldi binama kadar ama yaklaşamadı🤣
Kahve hayatı olan ile olmaz namaz niyaz kılana bak ve onu da iyi araştır
Kari kiz pesindedir
@Çiçekbal
Kumar dönüyor orada
Yalniz oluyor bazen , hep telefona bakiyor
Adamın hasıdır
Yaa hakkatmi
Şaka yapıyorum ne bilelim knk