Gece hastanede çalışan bir doktorsun.
Aynı anda iki hasta geliyor:
Biri 8 yaşında bir çocuk. Yaşaması için hemen ameliyata alınması gerekiyor.
Diğeri hamile bir kadın. Onu kurtarırsan karnındaki bebek de yaşayacak.
Ama ameliyathanede sadece bir ekip ve bir cihaz var.
İkisine birden yetişmeniz imkânsız.
Daha da zor olan şu:
Çocuğu kurtarırsan kesin yaşayacak.
Kadını kurtarmaya çalışırsan ikisini de kaybetme ihtimali var, ama başarılı olursan iki hayat kurtulacak.
Kararı sen veriyorsun ve hangi seçimi yaparsan yap ömür boyu onunla yaşayacaksın.
Kimi seçerdin?
Kesin kurtulacak tek bir hayatı mı, yoksa riskli de olsa iki hayat ihtimalini mi?
Güncellemeler
1 ay
ben riske giremezdim heralde bu yüzden çocuğu seçerim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar