1 ay

Doktor olsanız kesin yaşayacak bir çocuğu mu kurtarırdınız, yoksa risk alıp anne ve bebeği mi?

Gece hastanede çalışan bir doktorsun.

Aynı anda iki hasta geliyor:


Biri 8 yaşında bir çocuk. Yaşaması için hemen ameliyata alınması gerekiyor.
Diğeri hamile bir kadın. Onu kurtarırsan karnındaki bebek de yaşayacak.


Ama ameliyathanede sadece bir ekip ve bir cihaz var.

İkisine birden yetişmeniz imkânsız.


Daha da zor olan şu:

Çocuğu kurtarırsan kesin yaşayacak.

Kadını kurtarmaya çalışırsan ikisini de kaybetme ihtimali var, ama başarılı olursan iki hayat kurtulacak.


Kararı sen veriyorsun ve hangi seçimi yaparsan yap ömür boyu onunla yaşayacaksın.


Kimi seçerdin?

Kesin kurtulacak tek bir hayatı mı, yoksa riskli de olsa iki hayat ihtimalini mi?

Güncellemeler
1 ay
ben riske giremezdim heralde bu yüzden çocuğu seçerim
Doktor olsanız kesin yaşayacak bir çocuğu mu kurtarırdınız, yoksa risk alıp anne ve bebeği mi?
Cevapla