1 ay

Hoşlandığım çocuğa yazdığım bu duygusal metin nasıl olmuş, sizce eksik ya da fazla gelen yer var mı?

Herkesi gördü o gözlerin, herkese dokundu o ellerin, herkesi fark etti o bilincin, bana baktığında hep kapandı o gözlerin, uzaklaştı benden bedenin, « bak bana » « fark et beni » diye haykıran gözlerimden kaçındı gözlerin, her konuşma fırsatımızda ağzım yuttu cümleleri, çıkartamadı söylemek istediklerim, sana olan zaafımı bir anlayamadın sen..

Hoşlandığım çocuğa yazdığım bu duygusal metin nasıl olmuş, sizce eksik ya da fazla gelen yer var mı?
Cevapla