1 ay

Mesajlara saatler sonra dönen, buluşmada eken biri aslında ne istiyor?

Herkesin telefonsuz lavaboya bile gitmediğini biliyoruz. Onun da elinden hiç bırakmadığına eminim. Neden mesajlara bu kadar geç bakıyor. Saatler sürüyor karşılık vermesi. İşteyken demiyorum, müsait olduğu, evde olduğu zamanlarda yazmıyor. Hatta bazen bomboş yatarken bile bakmıyor. Ne bileyim, istemiyorsun niye umutlandırıyorsun ki. 2 senelik şeyde tek başıma hissediyorum. Tek başıma çabalıyorum. Öyle arama gibi şeyler de yok. Şimdi nasılsın desem yarın akşama alırım karşılığı. Bugün ilk defa buluşacaktık, bir anda ekti. Hazırlanmıştım falan o kadar. İçime oturdu. İstemiyorsan niye umutlandırıyorsun ki. Sizce ne yapmaya çalışıyor olabilir
Mesajlara saatler sonra dönen, buluşmada eken biri aslında ne istiyor?
Cevapla