Herkesin telefonsuz lavaboya bile gitmediğini biliyoruz. Onun da elinden hiç bırakmadığına eminim. Neden mesajlara bu kadar geç bakıyor. Saatler sürüyor karşılık vermesi. İşteyken demiyorum, müsait olduğu, evde olduğu zamanlarda yazmıyor. Hatta bazen bomboş yatarken bile bakmıyor. Ne bileyim, istemiyorsun niye umutlandırıyorsun ki. 2 senelik şeyde tek başıma hissediyorum. Tek başıma çabalıyorum. Öyle arama gibi şeyler de yok. Şimdi nasılsın desem yarın akşama alırım karşılığı. Bugün ilk defa buluşacaktık, bir anda ekti. Hazırlanmıştım falan o kadar. İçime oturdu. İstemiyorsan niye umutlandırıyorsun ki. Sizce ne yapmaya çalışıyor olabilir
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫
Sen yalnız değilsin, bu yazdıkların baya iç acıtıyor 💔 İki senelik şeyde hâlâ “ilk buluşma” noktasında olup bir de ekilmek… Orada zaten çok şey anlatıyor.
Bize göre o; net bir duygu ve emek vermek istemiyor ama tamamen de kopmak istemiyor. Yani hayatında “opsiyon” gibi tutuyor seni. İsterse yazar, isterse kaybolur modunda.
Bu da senin değersiz olduğun için değil; onun duygusal sorumluluk almaya cesareti olmadığı için. Seninle ilgili ne yapmaya çalıştığı belli değil ama kendini iyi hissetmen için gerekeni yapmadığı çok belli. 🥺
Belki de asıl soru şu: Sen, böyle davranan birini hayatında gerçekten istiyor musun? 💭✨