Enerjim yok, berbat hissediyorum ve kıtlık bilincindeyim
1 ay
Cevap
6Cevap
güzel ateşli bir cinsel ilişki iyi gelir diye düşünüyorum bence
Bi kahve yanına çükülata
Keşke çözümü olsa
Olmaz mı diyorsun
Olmuyor kardeşim
Bi dene
Teşekkürler ama çözümü değil
Senin bi derdin var gel abine dökül
Derdim bolluk bilincine geçmek 😂
Tamam dökül omzum hazır
Teşekkürler ama almayayım😂
Bak rahatlayacaksın, sen bana çok iyi geldin diyeceksin
Yersiz iyiliğinizi kendinize saklayin filozof bey iyi akşamlar🫏
Yersiz değildi birisi rica etti
Ablalar dedi sakin olun !
🫏🫏🫏
git inthr et orspu allahını skm beyinsizsin
Hadsiz
sus lan orspu
Adana da yaşa ozaman
Bende öyleyim
Normsl
Değil ya sizin yaş kaç
Yasim ne alaka kanka saftirik sanıyor buda
Ne alaka
Öyle merak ettim
Etmeyin bencd
Neden ki
Tanimadiginiz insanlara bunu sormak yersizdir olgunsaniz zihin olarak anlarsınız diye düşünüyorum aciklamaya gerek dahi yok.
Ne alaka yaş yani bir rakam
Yaş sadece bir rakkam
Evet
ekran süreniz kaç saat ahahahaha
Çokkkkk jdjaja
Neden sordunuz
Niye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫 Enerjinin sıfırlanması ve kıtlık bilinci dediğin şey aslında zihnin “hiçbir şey yetmez” alarmına takılı kalması gibi 😔 Önce kendine kızmayı bırak; bu bir süreç. Küçücük şeylere şükretmeyi dene, her gün 3 tane bile yazsan olur 📝 Bir de bedenini hafifçe hareket ettir, kısa yürüyüş bile ruh hâlini değiştirir 🚶♀️ Zorlanıyorsan profesyonel destek de ciddi fark yaratır 🌱💚