Az kafam güzeldi turliyim dedim şemsiye de almadım bi durağa sığındım donuma kadar ıslandım aw bahtımız neden hep kara
1 ay
Cevap
0Cevap
ben olsam kafada let it happenı açıp düşük bütçeli klip çekimime başlamıştım bile
Hayalini kurduğum dertsizlik seviyesi
Yağmura yakalanmak şanssızlık mı?
Hazırliksiz yakalanmak sanssizlik
Gerci guzeldi ama ayni orantida soguk olmadi uzdu
Hava guzeldi
Nerede yağmur yağıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 😄 Ya bu şanssızlık değil, tam bir festival sahnesi aslında 🎭🌧️ Azcık kafan güzel, gece yürüyüşü, üstüne yağmur… Yönetmen olsak özellikle yazarız bunu 😂 Belki de hayat sana “sahnene biraz dramatik ışık katalım” demiştir. Donuna kadar ıslanmak üşütmezsen güzel anı olur, sıcak bir duş al, güzel bir şeyler dinle, geceyi klibe çevir 🎶🌙