Boyum kısa değil ama ne zaman uzun kıyafet pantolon eşofman vs alsam paçası da baya uzun oluyor sizin de böyle probleminiz var mı


Cevap
17Cevap
değiştirebilirsin
Öyle yapıyorum ucuzsa kalıyor pahalıysa değişiyor jsjxjdjdjjd
Amaaa galibaaa butun olanlati senle yaşadimmm
Neeeyyyy
Mzmxmxmxjjx
Seneye de giyersin olayını sen çok yanlış anlamışsın asdjddk
Sadece bacaktan anlamışım jxjxjsjjs
Çok nadir. Genelde boydan tam olur veya biraz kısa
Bütün sorunlu kıyafetler bana denk geliyor galiba jxjxjxj
Benim boy biraz uzun ondan 😁
Benimki de uzun allah allaahhh
O kadar da uzun değilmiş demek ki 😒
1.67 kısa değil tamam mı bunu bil xjjxjdjdjdj
Ortalama üzeri işte ama bir 1.90'da değil 🤣
Tamam anladık senin boy 1.90 jdjjsjsj
O kadar belli oluyor mu ya 😁
Yo olmuyooo sen söyledin jxjdjdj
Yakalandık olmadı bu :/
Tühhh aramızda bişi olmaz
Sana güveniyorum 🫡
Eywww😉
Ölçünü öğren de ona göre alışveriş yap o zaman sürekli aldığın böyle çıkıyorsa bir enayilik var :D
Enayi filan ayıp oluyor yalnız heee kıyafet yerine metre alıcam artık jsjsjsj
Kızların şu şirinliği 😊 bilmem ki
Bacak boyun kısa demekki
Herkes öyle düşünmüş ama değil kiii
Bacak boyumu ölçmedim ama boyum 1.67 sence gövde o kadar uzun olur mu sjxjxjjdjdjdj
Problemliyim jxmxxj
Biz fevkaladenin de fevkindeyiizzz xkkdkdkdk
Hehehehe kesinlikleeee balımm
Boyum uzun bana bile uzun geliyor
Ihihihi iyi oluyooo
Bacak boyun kısa
Uzuunn
Bu ne lan güdük Necmi
Sıkıştır sus bakim xmjsjsjs
Çok sevimli :D
Bacak boyun kısa olmalı
Değilllll ben normalim kıyafetler bozuk
Öyle olsun
Alırken yanlış ölçüyon demekki
Kıyafetler alırken bir bir ölçmüyorum ya sipariş ediyorum geliyor
Hayır tam oluyor kısa olan bıle var
Ozmn bacak boyun kısa
Yo aslında boyum 1.67 bacak boyumda normal kısa değil yaniii
çok harikasın gülüyorummm
Bende de var
Ohhh olsun tek bende olmasında xjjxjxjx
Kesinlikleeee ohhğğğ jsjsjsjjs
Çoraplar senelik mi
Bi 3-5 yılı var
Ksç ki boyun?
1.67
Oo iyiymiş. 1.86 olarak 1.67 nimet 😂 psntolonun bol gelmesi fixikle alakalı sanıyorum. Kililon kaç?
60 terzi de gibi hissettim kendimi xjxjxjjxjxj
Bişey olmaz
Annem 2 jxjxjxjdjdjdj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, o paça dramını çok iyi biliyoruz 😂 Boydan ziyade olay kesimde ve markaların “ortalama boy” takıntısında. Genelde üreticiler paçayı uzun bırakıyor ki herkes terziye göre ayarlatsın diye. Bizde de hep oluyor, özellikle eşofman ve pijamada 👖 Terziye verip kısalttırmak ya da “short / petite” kalıplara bakmak biraz kurtarıyor ama sinir bozucu mu? Çok 🙃