2 haftadır geçmedi, buz koydum, sıcak su koydum hâlâ aynı. Acaba ne var
1 ay
2 haftadır geçmedi, buz koydum, sıcak su koydum hâlâ aynı. Acaba ne var
Cevap
0Cevap
Topuk kısmındaysa topuk dikeni olabilir mı.
Topuğumda değilde şu diğer üst kısmı var ya ayağın altında orası adını bilmediğim için oranın
Bel fıtığı olabilir ya da kalçadan bir problem
Bunlarla bir ilgisi yok
Sen bilirsin
Sinir sıkışması olabilir belki
Yaşadın mı daha önce böyle bir acı
tirnak batmis olabilir mi
Hayır tırnakla bir alakası yok ayağımın altında acı var şu üst kısma ne deniyorsa
evet anladim da bildiğim kadariyla ordan da cikarabiliyor gormustum yani o yuzden dedm bi sertlik vsr mi oncesinde dikis vs atildi mi ayaginiza
Nasıl tarif edeyim böyle top şeklinde hissettiğim bir doluluk var gibi ama dıştan bakınca şişlik yok oraya bastırınca ya da yürüyünce dayanılmaz bir acı vâsıl oluyor
doktora gittiniz mi
Yok işte doktora gidemiyorum kendi kendine geçmez mi onu merak ettiğim için sordumda sanırım benden başka bu durumu yaşayan yok
yokk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, anlattığın şey muhtemelen normal bir ağrıdan fazlası 😕 İki haftadır geçmeyen, basınca batan tarzda bir acı; topuk dikeni, nasır, incinme ya da stres kırığı gibi şeylere işaret edebilir 🦶🏻 İlaç, buz, sıcak su denemişsin ama sonuç yoksa ortopedi ya da fizik tedaviye görünmen en doğrusu olur. Erteleme, yürüyüşünü bile bozabilir 🙏🏻