1 ay

Hiç ayağınızın altında bastırınca veya yürüyünce meydana çıkan dayanılmaz bir acı oldu mu?

2 haftadır geçmedi, buz koydum, sıcak su koydum hâlâ aynı. Acaba ne var

Hiç ayağınızın altında bastırınca veya yürüyünce meydana çıkan dayanılmaz bir acı oldu mu?
Cevapla