1 ay

İçe kapanık biriyim, online sohbet mi yüz yüze sohbet mi bana daha normal geliyor sizce?

Herkese merhaba! Ben içe kapanık biriyim. Yüz yüze sohbet ederken özellikle tamamen tanımadığım biriyle konuşurken yüzüm kıpkırmızı olur. O yüzden ben genellikle bu site gibi yerlerde veya Instagram, PopUp gibi sosyal medyada bana denk gelenlerle sohbet ederim. O durumda çok normal hatta çok komik biri oldum. Bu normal mi?

İçe kapanık biriyim, online sohbet mi yüz yüze sohbet mi bana daha normal geliyor sizce?
Cevapla