Chat sitelerinde kişilerle yazışmak sohbet etmek sıkıcı mı yoksa güzel mi? Kafa dagitmalik mi?

Chat sitelerinde kişilerle yazışmak sohbet etmek sıkıcı mı yoksa güzel mi? Kafa dagitmalik mi?
Chat sitelerinde kişilerle yazışmak sohbet etmek sıkıcı mı yoksa güzel mi? Kafa dagitmalik mi?
Cevapla