1 ay

Genç erkekler neden her tartışmada kavgaya ve şiddete daha yatkın oluyor?

Bizde sevdiğimiz kadın Allah'ın emanetidir bir damla gözyaşına sebep olan bedelini öder.. On sekiz yirmi beş yaş arası beyler her tartışmada kavga çıkarıyor ya da bazen el kaldırıyor.. Onun aksine yirmi beş otuz yaş arası erkekler ise tartışmalarda bağırmaya bilene kıyamıyor. Bu cahilik mi yoksa bunu alışkanlık haline getirmek mi? neden farklı düşünülüyor ya da neden bu şekilde oluyor?
Genç erkekler neden her tartışmada kavgaya ve şiddete daha yatkın oluyor?
Cevapla