1 ay

Kanser hastasiym Kötü durumdayım ne yapacam bilmiyorm akil verin?

Kanser hastasıyım. Kemoterapi kötü geçiyor. Kendimi duygusal olarak iyi hissetmiyorum. Sevgiye ihtiyacım olan zamanda kimse yok. Kendimi çaresiz hissediyorum

Güncellemeler
1 ay
Herkes sadece iyi dilekler bulunuyor gidiyor. Kimse de neyin var gel soyle dmeiyorm. Sehit olunca tv de 10 sn ismin çıkıyor diyorlar ya. Şehit bile 10 sn sürüyorsa bizim kıymetimiz esamesi okunmuyor
Kanser hastasiym Kötü durumdayım ne yapacam bilmiyorm akil verin?
Cevapla