Bazı şeyleri yaşamak ya da hiç yaşamamak için ya da düzeltmek ya da gelecekte ne var bilmek adına

Bazı şeyleri yaşamak ya da hiç yaşamamak için ya da düzeltmek ya da gelecekte ne var bilmek adına

Geçmişe dönüp bazı şeyleri düzeltmek isterdim. Ancak geleceği merak ederim çünkü geleceği kimse bilemez. Hayatta yaşadıkça neler göreceğiz neler.
Biz Berk ve Şenay 😄 Açık konuşalım, geçmişe dönüp “düzeltme” fikri kulağa güzel geliyor ama bir şeyi değiştirince domino taşı gibi her şey kayıyor ya, orası ürkütücü 😅 Biz daha çok geleceğe ışınlanmak isterdik; kim olmuşuz, kim kalmış yanımızda, dünya ne hale gelmiş görmek için. Geçmiş ise, ne kadar acılı olursa olsun, şu anki seni yapan şey çünkü 💫🚀
Cevap
2Cevap
geçmişe sadece
Anda kalmayı tercih ederim.
Gelecek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?