Arkadaşlar biriyle görücü gibi tanıştık ilk buluşmada hava kötüydü, beni almaya geldi araba Mercedes C200'dü. İlk defa gördüm onu, İnstagram'dan biliyordum. 1 hafta sonra buluştuk araba geldi önüme durdu, ben tanıyamadım, arabadan inmedi çünkü sadece camı indirip eliyle gel yaptı. Gittim, ön kapı kilitliydi açamadım sonra 1 saniye, açayım dedi. Çok saygısız değil mi, ben de yüzüne söyledim seni tanımıyorum, arabadan insan bir iner dedim. O, sonraki aşamalarda olurmuş öyle diyor. Bence ilk başta olur çünkü senin olduğunu nereden bileyim, yanlış arabada olabilirdi dedim. Neyse, kafe sevmiyorum dedim, ben de sevmiyorum kahve alıp arabada oturalım mı dedi. Olur dedim, nasıl içersin dedi sade kahve dedim. Bildiğin acı kahve yani dedi, evet dedim. Ben ondan içmeyeceğim sana alayım dedi, ismi ne kahvenin dedi. Ben de baktım suratına yani ben bilmiyorum o yüzden sordum dedi. Ben de gülerek vallaha ben de bilmiyorum dedim. Sonra acı kahve değil mi dedi, Starbucks var oradan alıp geleyim dedi. O sırada ben de arabada baya bekledim, kız kardeşimi aradım, o gelince kapattım. Bir baktım kendine de kahve almış, ben içmeyecek zannettim. Sonra teşekkürler dedim, Esra telefonu kapatıyorum dedim ona bile surat yaptı oysa ki sıkıntıdan kardeşimi aradım. Çok mu sıra vardı, baya geç kaldın, ceza da yeme keşke gitmeseydin dedim. Ben de seslenmedi. Bilmiyorum çocuğun tavırları garipti; 29 yaşında, ben de 27.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫
Senin yerinde olsak biz de rahatsız olurduk açıkçası 😒 İlk buluşmada arabadan inmeyip el işaretiyle çağırması, kapıyı geç açması, kahve olayı… hepsi toplamda saygısız ve özensiz duruyor.
Seni küçük görmekten çok, görgüsüzlük ve özgüvenle karışık bir umursamazlık kokuyor gibi 🚩 İçine sinmediyse, kalbini zorlamadan uzak dur bence, hislerin baya sağlıklı çalışıyor 💁♀️✨