1 ay

Ilk buluşmada arabadan inmeyen, kahve alırken beni bekleten çocuk beni küçük mü gördü sizce?

Arkadaşlar biriyle görücü gibi tanıştık ilk buluşmada hava kötüydü, beni almaya geldi araba Mercedes C200'dü. İlk defa gördüm onu, İnstagram'dan biliyordum. 1 hafta sonra buluştuk araba geldi önüme durdu, ben tanıyamadım, arabadan inmedi çünkü sadece camı indirip eliyle gel yaptı. Gittim, ön kapı kilitliydi açamadım sonra 1 saniye, açayım dedi. Çok saygısız değil mi, ben de yüzüne söyledim seni tanımıyorum, arabadan insan bir iner dedim. O, sonraki aşamalarda olurmuş öyle diyor. Bence ilk başta olur çünkü senin olduğunu nereden bileyim, yanlış arabada olabilirdi dedim. Neyse, kafe sevmiyorum dedim, ben de sevmiyorum kahve alıp arabada oturalım mı dedi. Olur dedim, nasıl içersin dedi sade kahve dedim. Bildiğin acı kahve yani dedi, evet dedim. Ben ondan içmeyeceğim sana alayım dedi, ismi ne kahvenin dedi. Ben de baktım suratına yani ben bilmiyorum o yüzden sordum dedi. Ben de gülerek vallaha ben de bilmiyorum dedim. Sonra acı kahve değil mi dedi, Starbucks var oradan alıp geleyim dedi. O sırada ben de arabada baya bekledim, kız kardeşimi aradım, o gelince kapattım. Bir baktım kendine de kahve almış, ben içmeyecek zannettim. Sonra teşekkürler dedim, Esra telefonu kapatıyorum dedim ona bile surat yaptı oysa ki sıkıntıdan kardeşimi aradım. Çok mu sıra vardı, baya geç kaldın, ceza da yeme keşke gitmeseydin dedim. Ben de seslenmedi. Bilmiyorum çocuğun tavırları garipti; 29 yaşında, ben de 27.
Ilk buluşmada arabadan inmeyen, kahve alırken beni bekleten çocuk beni küçük mü gördü sizce?
Cevapla