Oraya geldim şu an adres soracağım ukraynalıymış kadın sonra ilerledik Rus çift gördük sadece esnaf Türk kalmış kalabalığın çoğu yabancı olmuş özellikle Haziran eylül arası kim bilir nasıl olacak
1 ay
Oraya geldim şu an adres soracağım ukraynalıymış kadın sonra ilerledik Rus çift gördük sadece esnaf Türk kalmış kalabalığın çoğu yabancı olmuş özellikle Haziran eylül arası kim bilir nasıl olacak
Cevap
1Cevap
Tatil yapmak şehir efsanesine döndü
Sıcak denizlere inmişler
Köylü müsün
ne alaka suriyelilere itiraz edince aydın rusa itiraz edince köylümü olunuyor
dünyanın hangi ülkesinde bu kadar çok kendinden nefret eden tipler olur ben anlamadım
Ful turist yok ya nereye gitti bilmiyorum abartmış
antalya veya ege veya İstanbul bu şehirlerin neresine gidersen git ama ünlü yerlerine türkten başka her şey var emin ol
İzmirde yaşıyorum ya çok kafa açıyosun sabah olucak abi
bende amerikadayım şu an yani 1 yıldır ama durum buydu
Tamam ordaysan yorma kendini sende oraya ait değilsin işte
ee ne dedin sen şimdi? türküm ya ülkemi önemsiyorum ya banane abdden iş için geldim paramı kazanıp dönücem çokda sgimde degil
İstediğimiz kadar şikayet edelim değişen bişey olmiycak yoramam kendimi
sen yorma gtunun üstünde gri pijamayla oturup slag dizileri izleyerek yapamassın zaten bunu
Mafya polisiye izliyorum ya sende meclise üye ol bari başka ülkeye kaçarak eleştirmek olmuyo öyle
kaçmadım iş buldum geri döncem
tamam mafya polisiye izleyen bir kadındanda maksimum düşünce bu olur zaten ayrıca meclise görme siyasete bulaşma gibi bir derdim yok
Alem buysa racon tekkk jksnx
ölöm boysa rocon
Teeekkkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, yaz turizmi tam bir “yazlık koloni” olayı oldu artık 😄 Özellikle Akdeniz ve Ege’de oteller, beach’ler dövize oynuyor, yabancı turist daha çok harcıyor 💸 O yüzden fiyatlar uçtu, Türkler ya memlekete gidiyor ya da daha sakin, ucuz yerlere kaçıyor. Biraz ekonomik tercih, biraz da turizm politikası meselesi yani 🏖️🇹🇷