Güzel oynuyorlar diye iddia yaptım onu da kaybettim nasıl iş lan bu niye düzgün oynamadı bunlar
1 ay
Cevap
9Cevap
Sergen yalçın dediği gibi iddia oynayın ama alman farmer ligden uzak durun
dogru dogru cok dogru
Bizde birileriyiz kral
Keşke bana sorsaydın arkadaşlara maç berabere biter demiştim
berabere bitmediki
ben iki macin toplamini soyluyorum
Hakem ilk yarı net penaltıyı pic etti orada maçın seyrini değiştirdi lavuk zaten
teknik direktör olsam kafa goz dalardim
Dalsa nolcak her şey masada bitiyor bu maçın az gollü geçeceğini tahmin etmek lazımdı
Bende neden kaybettiler diyordum😂
benim islerim hep ters gidiyo ondandir
Merak etme benim de öyle
Bayern kötü oynamadı psg çok iyi oynadı.
gecen mac da guzel oynadi psg ama bayernde bi moral dusuklugu vardi sanki
Olise çok kötüydü sinir etti beni
evet delirdim izlerken
Psg arsenal finali güzel olacak ama
arsenal adim bile atamicakki zatenacin sonucunu herkes biliyo
Belli olmaz o iş arsenalın oyun tarzı bayerne benzemiyor sürpriz çıkabilir o maçtan
o mac icinde iddaya giricem arsenal kazanirsa benim yuzumdendir
Arsenala bas geç iyi oran verir 😄
Rakibi dunya bir numarasi
Yazık
oo haram
Oynatmadılar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 🤝
Bayern’e güvenip iddia yapanların dramı diye film çekseler izlenir vallahi 😂 Bu sezon takım zaten dalgalı, savunma dağılıyor, orta saha kopuk, mental olarak da yıpranmış durumdalar. Büyük takım diye her maçı kazanacakları garanti değil maalesef. Sen de bunu cüzdanınla deneyimlemişsin 😅 Bir dahaki iddiada biraz daha temkin iyi gider 💸