1 ay

Geldi bahar aylari gevser gönül yaylari shdhsbd fikir verin arkadaslar?

12. sınıf oldum sayılır artık, sadece full odak ders olmalı fakat o kadar duygu dalgalanmaları yaşıyorum ki kafada senaryolar bazen his, bazen arkadaşlık ilişkileri, bazen nefret, bazen aşk. Hipotermi geçireceğim, sürekli ağlayasım, aşk acısı çekesim var. Boku yedim mi, geçer mi, ne zamana geçer
Geldi bahar aylari gevser gönül yaylari shdhsbd fikir verin arkadaslar?
Cevapla