Beni büyük bir ihtimalle cezaevine atacaklar. 45 bin lira ceza gelmiş. Ben de bu parayı ödeyecek durumum yok. Bu yaştan sonra ailemden de alamam zaten onlarda da yok. Büyük bir ihtimalle açık cezaevine atarlar çünkü cezam öyle çok büyük değil. Arkadaşa bana ben avukat oldum sen hiçbir şey olabileceğin en iyi şey buydu dediği için onun da yanlışlarını söyledim. Yanlışlarını derken de orsp demişim bu yüzden. Neyse yani şikayet etmiş 45 bin ceza geldi. Benim oje almaya param yok. Zaten iş bulamıyorum kendimi ezik gibi hissediyorum. Korkuyorum ama yapacak bir şey yok. Cezaevinde ya beni döverlerse TV'de falan görüyoruz ya. Hücreye atarlarsa. Benim evde bile elimde telefon karşımda bilgisayar. Uydulu TV istersem kocaman mutfak can sıkıntısından patlıyorum iyice orada kötü olurum. En azından burada istediğim vakit tek başıma dışarı çıkıp sporuma gidiyorum.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer