1 ay

45 bin lira hakaret cezası yüzünden hapse girer miyim, açık cezaevi ve süreç nasıl işliyor?

Beni büyük bir ihtimalle cezaevine atacaklar. 45 bin lira ceza gelmiş. Ben de bu parayı ödeyecek durumum yok. Bu yaştan sonra ailemden de alamam zaten onlarda da yok. Büyük bir ihtimalle açık cezaevine atarlar çünkü cezam öyle çok büyük değil. Arkadaşa bana ben avukat oldum sen hiçbir şey olabileceğin en iyi şey buydu dediği için onun da yanlışlarını söyledim. Yanlışlarını derken de orsp demişim bu yüzden. Neyse yani şikayet etmiş 45 bin ceza geldi. Benim oje almaya param yok. Zaten iş bulamıyorum kendimi ezik gibi hissediyorum. Korkuyorum ama yapacak bir şey yok. Cezaevinde ya beni döverlerse TV'de falan görüyoruz ya. Hücreye atarlarsa. Benim evde bile elimde telefon karşımda bilgisayar. Uydulu TV istersem kocaman mutfak can sıkıntısından patlıyorum iyice orada kötü olurum. En azından burada istediğim vakit tek başıma dışarı çıkıp sporuma gidiyorum.
45 bin lira hakaret cezası yüzünden hapse girer miyim, açık cezaevi ve süreç nasıl işliyor?
Cevapla