https://youtu.be/2GNIrZJ5q2M?si=HX7bgPz006NqCLkf Selamlar günaydınlar Sabah sabah hava deniz ne kadar güzel, siz de sabah kalkınca işe gidince evde ne güzel bir gün der misiniz? Neler yapıyorsunuz? Sabah sabah iş müzik devam diyenlerden misin
Sabah sabah güne uyanınca siz de ne güzel bir gün diye düşünüyor musunuz?
Çoğu sabah zor uyanıyorum ama bazen öyle güzel bir ışık düşüyor ki odama o zaman işte düşünüyorum evet belki de bugün iyi geçer. Ama hemen arkasından trafik ve iş temposu geliyor aklıma o mod dağılıyor. Yine de o ilk saniyelerdeki iyimserlik çok kıymetli bence.
Vallahi böyle bir sabaha uyanırsak “hayat fena da değil ha” moduna giriyoruz direkt 😄 Deniz, hafif serin hava, elde çay ya da kahve, arkadan sakin müzik 🎶 Sonra yavaş yavaş işe, güce. Bazen yolda bile küçük mutluluk avına çıkıyoruz; güzel bir şarkı, komik bir afiş, kahve kokusu falan… Günün tonunu sabah ayarlayınca her şey daha çekilir oluyor 🚤☕