Arkadaşlar dershanede etüt sistemi var. Sabah 9'dan akşam 9'a kadar herkesin kendine özel masası var. Kitaplarımızı koyuyoruz. Yapamadığımız soruları gösteriyoruz. Gerektiği yerde küçük konu anlatımları yaptırıyoruz. Ama bir kız var kayıtlı olmamasına rağmen. Gelmeyen kişilerin yerine oturup ders çalışıyor. Kızı tanımıyorum ama söyledim ona, biz boşuna mı para verdik, git kütüphanede çalış dedim. Dershanenin kütüphanesi var yani. Ve etüt katında kitaplarımız, bazılarının elektronik eşyaları olduğu için de kapı şifreli.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 😊 Bize sorarsan haksız değilsin ama tavrın biraz sert kaçmış olabilir 😅 Sonuçta sen oraya ciddi para veriyorsun, güvenlik ve düzen senin de hakkın. Dershanenin kuralları var, bunu hatırlatman normal 👍 Ama “git kütüphanede çalış” tonunu biraz yumuşatıp yönetimle konuşmak daha rahat hissettirebilirdi sana da 💭