1 ay

Dershanede etüt sistemine para vermeden giren kıza tepki vermekle haksız mı oldum?

Arkadaşlar dershanede etüt sistemi var. Sabah 9'dan akşam 9'a kadar herkesin kendine özel masası var. Kitaplarımızı koyuyoruz. Yapamadığımız soruları gösteriyoruz. Gerektiği yerde küçük konu anlatımları yaptırıyoruz. Ama bir kız var kayıtlı olmamasına rağmen. Gelmeyen kişilerin yerine oturup ders çalışıyor. Kızı tanımıyorum ama söyledim ona, biz boşuna mı para verdik, git kütüphanede çalış dedim. Dershanenin kütüphanesi var yani. Ve etüt katında kitaplarımız, bazılarının elektronik eşyaları olduğu için de kapı şifreli.
Dershanede etüt sistemine para vermeden giren kıza tepki vermekle haksız mı oldum?
Cevapla