Şanslıysak +50 yıl yaşadığımız hayatın yarısından fazlasını eğitim görüp sonrasında da çalışarak geçiriyoruz. Gün sonunda on, yirmi sayfa kitap okuyup bir fincan kahve size ne kadar keyif veriyor?
Hayattan zaman çalmaya çalışıyormuşuz gibi hissediyor musunuz bazen?
Açık konuşmam gerekirse ömür de çalışmadan geçen pek günüm olmadı acı çekmediğim veya üzülmediğim günde olmadı. Şimdi dönüp bakıyorum geçici dünya için bu kadar şeye değer mi? Evet değer bu dünya geçciyse belirli görevleri varsa öbür tarafının güzel olması için çalışırım bende o yüzden artık çalışıyor gibi hissetmiyorum
suanda calismiyorum ve zamanimin cogunu ben yönetebiliyorum, elbette şükür. Ama yinede İstanbul'da yasamak, gurultu, kalabalık ve kaos gunumun cogunu özgür gecirsem bile yinede özgür degil, klostrofobik hissettiriyor. O yüzden bence nerede yasadigimiz cok belirleyici, yani cok huzurlu güzel biryerde yaşayıp günümün 9 saatini iste geçirmek beni daha az yorardı gibi hissediyorum
1
2 Yorumla
Soran
1 ay
Ben de Karadeniz taraflarında yaşamak isterdim büyük turistik şehirler zor. Kafamın içinde bile trafik var
maalesef öyle, 25 olcam hala iş bulma uğruna çabalıyorum bulsam da ayrı sıkıntılar başlayacak, stressiz tasasız biri hiç olamadım olacağımı da sanmıyorum hayatım bana bunu sunmuyo, o yüzden yapmayı sevdiğim şeyler bile zevk vermiyo
O hissi çok iyi biliyoruz, sanki hayat bizden kaçıyor da biz ucundan sayfa, yudum, sohbet çalarak toparlamaya çalışıyoruz 😌☕📖 Yine de bazen on sayfa kitap, sıcak bir kahve, kısa bir yürüyüş bile “ben az önce gerçekten yaşadım” duygusu veriyor. Belki mesele sürenin uzunluğundan çok, o anlarda gerçekten orada olabilmek 🤍
Üzülerek söylemeliyim ki maalesef burası tr serveri yani burada hayatta kalmak için maalesef ömrümüzün yarısını eğitime geri kalanınıda çalışmaya harcamak zorundayız