Bazen öyle güzel zaman geçer ki doyamazsınız. Var mı sizin de böyle vaktin nasıl geçtiğini bilmediğiniz zamanlar veya geçmesin dediğiniz anlar?


Oluyor sevgilim vardı onunla buluştuk bir gün saat 12 gibi öğlen yani ve onun evinde ama normal bir şekilde tabiki konuştuk falan sonra saat aklımıza geldi bana dedi ki saat 1 olmuştur benim de saat 5 te evde olmam gerekiyordu bende dedim ki saat 4 falandir baktık 4 müş ama bana da 1 gibi gelmişti gerçekten güzel günlerdi hepsi geçti
Evet yatakta uzandığım zamanlar misal djdkf
Pek güzel zaman geçiremesem de zaman su gibi akıp gidiyor. Asıl insanı üzen de o oluyor. Güzel zaman geçirerek zamanın akıp gitmesi değil nasıl geçirirsen geçir zamanın akıp gitmesi...
Cevap
9Cevap
Var olmaz olur mu? Altı yedi gün önce hiç bitmesini istemediğim, vaktin nasıl geçtiğini anlamadığım bir gece geçirdim kuzenlerimle.
Maalesef evdeyken zman geçmez ama bir yere gitsem ya da sevdiğim birileriyle vakit geçirsem sanki biri tutmus yelkovan ve akrebi kovalıyor
Arkadaşlarımla eğer birbirimize gitmişsek akşam olması şart gece muhabbetlerinde zaman öyle akıyor ki...
Arkadaşlarımla buluştuğum zaman 5 saat de olsa vaktin nasıl geçtiğini anlamıyorum
Çok mutlu olduğum zamanlar anlamıyorum zaman nasıl geçmiş
Evet bazen önüme çok iş gelince anlamıyorum ne olduğunu
Çok oluyor.Özellikle sitede takılırken daha hızlı geçiyor.
Hayvanlarla oynarken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum.
1) annemle dedikodu yaparken 😂
2) sevdiğim bir filmi izlerken 😌
Evet bazen arkadaşlarımla veya ailemle oluyo bi de aylaklık yaparkene fjdhdj
Dün mesela hiç anlamadım, hayatımın en güzel günüydü. Ciddi anlamda en güzel günüydü.
sevdiğim ortam ve samimi insanlarla bir arada olunca evet. ve mutluyken
Geçmiyor ki zaman geçtiği zaman da ben fark etmiyorum
Oluyor. Arkadaslarla ya da ailemle gecirdigim zmn cok cabuk geciyor
Spor yaptığım zamanlar eğer kafam dolu değilse , saatler de geçse farketmiyorum. 😊
Sevdiğim insanlarla konuşurken vakit aşırı hızlı geçiyor.
Arabaya bi yere giderken hiç zamn geçmiyor.
Ama dönerken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum
Tabiki oluyor oyun oynarken ya da çok sevdiğim bir videoya dalınca
Vaktimin nasıl geçtiğini anlamadığım tek yer uykum maşallah uyku olmasada her yer sıkıcı zaman hiç geçmiyor
Özel bir şirkette pilotluk yapıyorum. Gerçekten kaptanla sohbet muhabbet ederken bakıyorsun pist görünmüş inişe geçiyorsun.
oluyor ama bugun hic gecmedi be
Niye bea
hasta yattim herhalde ondan
Hadi ya geçmiş olsun. Deseydin hemen çorbamı kapıp gelirdim. Kötü veya ciddi bir durum yoktur umarım 🙄
tesekkur ederim yok yok halsizlik bitkinlik vardi iyiyim simdi🌸🌸
Rica ederimde bir şey yapmadım ki 💆♂️. Dikkat et iyi davran kendine bize lazımsın
Evet var az önceki telefon görüşmem 🙃
Hmmmm🙄🤔
Hmm ya 🤪
🙃💐🎈💐
tatildeyken vakit cok cabuk geciyoe
Valla her gün yaşıyorum bunu.
Benim için önemli insanlarla iletişim kurunca.
Herkes için olur böyle zaman dilimleri.
Kendimi işe kaptırdığımda evet
Genellikle bi iş yaparken oluyor 👉🧐👈
Her günüm öyle geçiyo 😹
İzin günlerimde böyle oluyor.
Ailemle birlikte olmak.
Bazen oluyor..
Hayır nedense olmuyor
Sevdiğim bir ortamda evet
evet oluyor bazen
Evet şarkı dinlerken.
Eşimle olan her saniye
Oluyor.
Bazen oluyor
oluyo
Maalesef evet
şu sıra hiç geçmiyor
İllaki oluyo
Uyuyunca.
Oluyordu.
Evet oluyor
Oluyordu...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?