1 ay

Arkadaşlar sizin yardımınızı almam gereken bir konu var bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz acaba?

Şöyle söyliyim ben son iki yıldır tek yaşıyorum ve üniversite okumak için ailemden ayrı yaşıyorum ailem benim için bir ev tuttu ailemden uzakta yaşıyorum epey ve son zamanlarda duygularımı bastırmamaya başladım yani kendimi çok garip hissediyorum değişik bir his geliyor bir anda kendimi böyle çıkmazda gibi hissetmeme sebep oluyor bu his yani yaşadığım çok zorlu olaylar oldu ya onları anlatmayacağım es geçeceğim fakat bunun nedenini öğrenmek istiyorum yani bu his ne olabilir en azından bir teşhisi koysam ona göre bir tedavi falan görmek istiyorum midem çok bulanıyor sürekli yatasim geliyor kendim insanlara kapattım kimseyle konusasim gelmiyor yeni arkadaş edinmiyorum artık kendimi iyice bir yalnızlaştırdım hayatıma kimsede dahil olsun da istemiyorum kendimi çok kötü hissediyorum son zamanlarda ve okulda hoca bir soru sorduğunda da çok heyecan yapıyorum cevap vermekte zorlanıyorum kalbim atıyor sürekli bu anksiyete mi depresyon mu ben çözemedim sizce nedir bu
Arkadaşlar sizin yardımınızı almam gereken bir konu var bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz acaba?
Cevapla