Şöyle söyliyim ben son iki yıldır tek yaşıyorum ve üniversite okumak için ailemden ayrı yaşıyorum ailem benim için bir ev tuttu ailemden uzakta yaşıyorum epey ve son zamanlarda duygularımı bastırmamaya başladım yani kendimi çok garip hissediyorum değişik bir his geliyor bir anda kendimi böyle çıkmazda gibi hissetmeme sebep oluyor bu his yani yaşadığım çok zorlu olaylar oldu ya onları anlatmayacağım es geçeceğim fakat bunun nedenini öğrenmek istiyorum yani bu his ne olabilir en azından bir teşhisi koysam ona göre bir tedavi falan görmek istiyorum midem çok bulanıyor sürekli yatasim geliyor kendim insanlara kapattım kimseyle konusasim gelmiyor yeni arkadaş edinmiyorum artık kendimi iyice bir yalnızlaştırdım hayatıma kimsede dahil olsun da istemiyorum kendimi çok kötü hissediyorum son zamanlarda ve okulda hoca bir soru sorduğunda da çok heyecan yapıyorum cevap vermekte zorlanıyorum kalbim atıyor sürekli bu anksiyete mi depresyon mu ben çözemedim sizce nedir bu
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer