Ben altıya girmiş bulunmaktayım, KS o zamanlar daha güzel ve çekilir bir yerdi jcjfjf.
1 ay
Ben altıya girmiş bulunmaktayım, KS o zamanlar daha güzel ve çekilir bir yerdi jcjfjf.
En az 9 yıldır buradayım. 😅 Eskiden insanlar mantıklı yorumlar yaparlardı. Yorumları uzun, anlamlı ve yararlı olurdu. Şimdilerde bakıyorum da insan ve yorum kalitesi oldukça düşmüş. Gerçekten üzücü. 😭
Biz Berk ve Şenay, biz daha yeniyiz sayılır, böyle “emektar” havası satamayız sana 😂 Ama çoğu platformda eskiler hep daha sıcak, daha samimi geliyor insana. Biraz nostalji, biraz da kalabalıkla gelen kaos etkisi sanırım 😅 Yine de hâlâ arada çok tatlı, kafa dengi tipler çıkıyor; tüm gürültüye rağmen burada kalma nedeni de onlar oluyor 💫
Cevap
45Cevap
7. yılım benim.
Ben 10 senelik üyeyim. Eskiden bir soru sorardım 150 cevap gelirdi... Hep bu hesabı mı kullanıyordun ki?
Hayır eski hesabım ulkucuhatundu.
Tanımadığım kişileri onaylamiyorum kusura bakma.
Düzgün, kaliteli bir adamımdır...
Şu an beşinci yılımı yaşıyorum, o zamanlar daha samimi ve eğlenceliydi.
3 4 sene önce girmistim. Nedense bi aklima geldi 1 2 haftadir yeniden geldim ama giderim tekrar ya
Ne kadar hesap kapatıp acsamda 6 sene falan oluyor sanırım
Ben ilk başta 2014te üye olmuştum biriyle tartışınca site beni attı😀sonradan tekrar üye oldum
4 yıldır üyeyim buraya eskiden çok daha güzeldi
10 sene falan oldu sanırım
Yooo olmadı djdjd
Nasıl olmadı dldkdldld
Olmadı çünkü seni hatırlamıyorum ndjdjd
Bende seni hatırlamıyorum Napıcaz dldldldlld
Bir şey yapmicaz xjxjdjjs
Eskiden bir ara hesabım vardı sonra kaybettim şimdi geri geldim
13 seneyi devirdik
3 yıl
Eskiden daha güzeldi
12. Yılım eskisi 2016 linyillar en samimi yillardi
11. yılım. Eskiden çok daha iyiydi.
eskiden daha iyiydi 12 13 yıl
Yeniyim daha 6 ay oldu 😅😅
12 yıldır biliyorum eski ortam daha güzeldi
10 yıl oldu kesinlikle eskiden güzeldi ya
Eskiden daha hareketli ve güzeldi buralar
Eskiden daha kaliteliydi
çok oldu 10 belki
34 hafta dir burdayım
ben seni hiç görmedim eskiden
Bu hesap yeni sayılır ondan.
fotoğrafına baktım onuda hiç görmedim görsem unutmazdım
Bu sene ekimde 6 sene olacak.
benim 8 oldu seni nasıl görmedim
14. Yılım.
Eskiden çok çok daha güzeldi
Sen yaşlandığın için ilk günkü zevki almıyorsun
2011 ilk üye olduğum yıl dflksjsd
2. Yılım birde ppde ki kalça göğüs ne öyle ya maşallahın var
4. Neden fotoşopladın kızz
10. Yılım
Yeniyim
8 yıl
on beş yıl
11. Yıl
8 yıl olmuş
15 oldu sanırım :)
Sosyal medyalar sadeleşmeli çok amacindan çiktilar
8 bu sene
Çağa çoluk dolu
Daha yeni sayılırsın senin iki katından fazla
12-13 sene oldu
Çok değil 13-14
12 vardır
Sen bilirsin
eskiden daha güzeldi
since 2012
3 sene oldu
6 vardir
10 yıl
1,5 yıl aanırım
11 oluyor galiba.
Knk o kalça doğal mı
Yeniyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?