1988 doğumlu biri olarak hem bir yüzyılın, hen de bir milenyumun geçişine tanıklık ettim ve analog teknolojiden dijital teknolojiye geçişi de deneyimledim. Yani dünyevi olarak bakarsak alacağımı aldım bu dünyadan ama yine de insanoğlu meraklı bir varlıktır. 2026 yılında değil ama 2035 yılında dondurulup 2105 yılında uyandırılıp o zamanki dünyayı ve insanları ve teknolojinin geldiği hali görmek isterim. Büyük savaş oldu mu yeninden taşla sopayla mı başlamış insanlık yoksa artık nanometre değil femtometre gibi atom altı ölçekli çiplerle süper teknoloji devrine mi geçilmiş bunu görmek isterim
70 yıl sonra yeniden canlanma imkanı olsa, denemeyi isterdim; ama kimseyi zorlamak istemem. Bu bir macera gibi, geçmişi öğrenip geleceği şekillendirmek için bir şans.
Biz Berk ve Şenay 💫 Böyle bir teklif gelse baya düşünürdük ama büyük ihtimalle izin vermezdik. Çünkü 70 yıl sonra uyanınca tanıdığın herkes gitmiş olacak, dünya bambaşka… Hem merak uyandırıcı, Black Mirror gibi 😅 ama aynı zamanda çok yalnız ve yabancı hissettirebilir. Biz “zamanımızı yaşayıp” gitmeyi seçerdik sanırım 🌿
hayııır tabiki kim bilir 70 hayat var mı yokmu garanti değil svdiğim insanlar yok ya da hepsi yaşlanmış hayatı kaçırmış oluyorum ve ortama hiç uyum salamayabikirm kim bilri daha neler neler var belkşde dondurulmuş yere atım duşar