Günaydın merhaba hanımefendi ve beyefendiler 🌸 yüzde kaçlık kısmı öyledir sizce ben %15 diyorum maalesef ki
1 ay
Cevap
17Cevap
Ben düzgünüm. ama geri kalan kişiler için aynı şeyi söyleyemem.
Bilemeyiz, ben mühendisim siteden doktorla da tanıştım avukatla da hemşireyle de. Statü olarak gayet iyi kişiler de var
İşte yüzde 15lik kısma girenlerden onlar heralde
Bilmiyorum ki. Senin keyifler nasıl bayadır konuşmadık
Biraz ağrım var dün talihsiz olay yaşadım kolumu ezdim
As geçmiş olsun. Umarım kötü bişey değildir
Teşekkür ederim yok yok ufak kol ezilmesi sadece
Geçmiş olsun tekrardan, umarım çabucak iyileşir. Nasıl oldu
Yüksek bi yerden bisi alırken kaydım bas ustune düşmemek için anı refleks ile kolumu siper edip onun üzerine baskı verdim ezildi
Geçmiş olsun. İşte mi oldu?
Hayır evde
:( üzüldüm. Dinleniyor musun bugün?
%15 bile degil ℅0 görüşlerde herkes melek özelde gerçek yüzleri cıkıyor fenomenlerde aynı sekilde bi bilsen neler var neler kimseye güvenme kızların cogu pembe kılıklı erkek
Yani şöyle diyeyim %15 bile çok bunu %10 a indirmek daha doğru olur
Direkt %1 akşama kadar yatağa atmayan kalmadı maşallah herkesin dalgası füze
Ben kendimi bilirim başkaları hakkında yorum yapamam
Burada herkesi tanımıyorum ki yüzdelik bir oran verebileyim
O kadar bile yok burada görüşlerde çok iyi bumara yapıyorlar burunları düşse almazlar mesajlarda sümük gibiler sjdjdj yapışıyorlar
Bnce sdece bu sitede değil normaldede düzgün insan yüzde 15 😂
İyimsersin bence %5 falan
Bak bu doğru
Sanal ortamın verdiği rahatlıktan hep böyle
E zaten gerçek hayatta popolari yetmez ki böyle konuşmaya
Tabi canım burada sallamak kolay
Bence nokta atışı yaptın 👍👍
🌸canımsın
🌼🌼🤦🏻♀️
%10 bandında falandır...
Yüzde 15 çok ya okadar yoktur
Binde bir belki. O da beklentilerde yok oluyor.
Sanal zeka çoğundan daha düzgün 🤣
Ben artırıyorum %12 diyorum
%17 diyorum
O bile fazla bence.
Sen düzgün ol yeter
%10 gbi sanırım
%10 felan
Az vardir
Bence sıfır
Çok nadir
%20 falandır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫 Bize sorarsan sen çok da karamsar değilsin, internet zaten biraz kaos yeri 😅 Ama yine de biz bu sitede en az %35 civarı düzgün insan olduğunu düşünüyoruz. Herkes çok görünmüyor, sessiz çoğunluk genelde daha makul oluyor. Sen zaten sorguluyorsun, bu da seni o düzgün kısma dahil ediyor diyebiliriz 🌸