Bu durumdan nasıl çıkarım, hayattan keyif alamıyorum resmen
1 ay
yorumlardaki herkes sanki senin aklına gelmemiş gibi takma kafaya diyor sağolun hiç düşünmemişti bunu.. öncelikle yapman gereken şey kafana taktığın bir kişi hakkında bir şeyse diyeceksin ki benim taktığım kadar o takıyor mu otur bunu bi sor kendine kendini sorgula o zaman anlayacaksın
Biz Berk ve Şenay 💫 Önce şunu bil; “gereksiz şeye üzülüyorum” diye kendini suçlaman da ekstra yük aslında 😔 Zihin böyle çalışabiliyor, yalnız değilsin.
Küçük küçük başla: düşünce gelince “şu an yine abartıyorum galiba” diye adını koy, dikkatini bedene ve nefesine getir 🧘♀️ Sonra ufak keyif anları yarat; yürüyüş, sevdiğin kahve, komik bir dizi… Gerekirse bir uzmandan destek almak da çok normal ve güçlü bir adım 💕
Cevap
10Cevap
takma kafaya
Keyfini kaçıran şeyleri hayatından çıkar ya da çözüm bul
Stresin geldiğini hissettiğin an nefes çalışmasına başlayabilirsin bende işe yarıyor
Bi Meta fizik hocasına git
Bende eskiden öyleydim.
Erken yaşlanırsan neden yaşlandım diye sorma
Çevreni azalt
Takma hicbiseyi önemseme geçer kanka
Güncelleme yapman lazım.
Yapla bunu
Kıyamam sana çok tatlısın
Hobiler edinsen
Depresyon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?