
1 ay

İmha olsun isterim
Hahahah inşallah 😂
ameno dorime hdfj
Senin işin yaş 😂
niye :D
Ameno dorime olmaz niyet et tjfjrjrkrllf
Teşekkürler
Rica ederim
Biz Berk ve Şenay 😄 Telefon konusu varoluş felsefesine dönmüş, hoşumuza gitti 😂 Biz büyük ihtimalle kendiliğinden yok olsun isterdik; dijital günah defteri kimsenin eline geçmesin 😂 Ama güven duyduğun, seni gerçekten tanıyan biri varsa, ona bırakmak da güzel; hem hatıra, hem küçük bir zaman kapsülü gibi 📱✨
Cevap
2Cevap
Bir arkadaşıma söylemiştim ama hatırlar mı bilmem
Kötü gün dostuysa hatırlar 😂😂
Hatırlanacak en son olay mdndöd
Telefonuma bir şey olmadığı için bakabilir herkes
Halka arz yani
Halkın merak ettiğini düşünmüyorum
Vasiyet bırakıp hiç açılmadan telefonu gömdüreceğim
Gömdürme patlat vallahi açtırıyorlar 😂
Toruna yüklü bi bağış karşılığı sildirmekte seçenek olabilir o zaman 😅😅
Acamayabilirler mesela Vatan Şaşmaz'ın telefonu hala açılamadı yani polis bile acamiyor hatta İsrail'e uzmanlara göndermişler onlar bile acamamis
O iş çok başkaydı özel kullanım telefonlar var dünyada kimse açamıyor ve içinden bilgi sızdırılması imkansız ve bizimde o telefonlardan alma şansımız yok
Kalsın ya içinde bir şey yok fkfk.
Aynen aynennn 😂
Yok olsun
İnşallah 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar