Teyzem Öleli 2 sene oldu halen numarası telefonumda sanki her an ayıracakmış gibi silemiyorum no sunu siz ne yapardınız
Silerdim
Silmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Teyzem Öleli 2 sene oldu halen numarası telefonumda sanki her an ayıracakmış gibi silemiyorum no sunu siz ne yapardınız
Ben 1 sene silmedim. Sonra bir gün o numara beni aradı heyecandan kalpten gidecektim açtım başkası almış numarayı arada günaydın yazardim kimsin diye sordu
Sonra sildim numarayı ama SS aldım beni ararken şimdi o duruyor sadece
Cevap
34Cevap
Evet silerdim ben.
ben üzüntülerimi kaçarak yaşayan biriyim silerdim
Silemem ben sanırım, bir arkadaşım vefat etti instagramdan bile kaldıramadım. Arada açıp bakıyorum mutlu oluyorum
Ben silerim, çünkü numarayı başkası alırsa ve birgün acaba deyip ararsam telefon açılır. O andaki duygular hiç hoş olmuyor.
Üzücü, ben dedemin numarasını ne zaman silmiştim hatırlamıyorum bile 😒
Silmem, babaannem öleli 5 sene oldu, hala durur numarası
zor çok zor ama hayatın gerçeklerini kabul etmek gerek
Silmiyorum.
Dedemi silmedim mesela, 1-2 kez yanlışlıkla kaydırıp arayacak gibi oldum.
Arkadaşım vefat etti ama hâlâ telefon numarası kayıtlı 🥺
Ben silmem. Hatta ona mesaj atıp kendi kendime konuşurdu₥
Rahmetli dedemin numarası duruyordu 4 senedir bir kaç gün önce sildim
Çok değer verdiğini düşünüyorum. Bazen onu anmak için hatırlardan farklı şeylerde lazım. Bence kalsın. Arada yâd etmek iyidir. Mekanı cennet olsun.
Ne cevap vereceğimi bilemedim 26 nisanda dedem öldü 93 yaşında numarası duruyor ama ne yapsam bilmiyorum silsem mi silmesem mi bilemedim
ahirette telefon olmadığına göre silerdim yani daha önce başıma gelmedi ama silerdim ya.
rahmetli dedemin numarası halen durur wp ı nda halen kendi fotosu durur.
Silmem. Bir buçuk yıl oldu silemiyorum hala.
Bir zaman sonra silerim..
Bir arkadaşım seneler önce vefat etmişti silmedim numarasını başkalarını arayacağım zaman onu görüyorum rehberde her gördüğümde Fatiha’sını okuyorum… silersen unutursun be
Eniştem öldü, oğlu telefonunu kendi aldı, Bayram da mesaj geldi ödüm koptu valla
Kisi olunce hatti kapaniyo numara baskasina veriliyo o kisiyi o kadar seviyosan sakliycak telefon numarasindan daha guzel seyler vardir bence zaten
Benim annem vefat etti 11 yaşında iken ben telefonunu bana verdiler annemin numarasını kullanıyorum hâlâ
Silmezdim. Çünkü diğer tarafta ne havadisler var filan. Üç beş kelam ederiz belki.
korkup silmişilğim var o yüzden silerdim değil sildim bile. ama insan özlüyor.
Depremde ölen hiç bir arkadaşımın numarasını silmedim takipten bile çıkmadım
Silmedim onlardan anı kaldı
evet, ölen birnin numarasına ne yapiyim
Silmedim. Silmeyi düşünmüyorum.
İçim acıyarak cenaze sonrası sildim
Elim kalbim varmaz silmeye
Telefondan silsen de zihninde kayıtlıdır zaten
Asla silmem babamın numarasi halen duruyor benim.
Degerı var hatıra kalsın
Kabullenemedigin için galiba ben silerdim
silmezdim
Siliyorum. Gördükçe hüzünleniyorum.
amcanım vardı 3 yıl öleli kızı kapatırmış
Silmem
Ben aramasın diye engel bile atarım.
Ciddiyim asko
evet silerim
yani. silerdim
Silmem
Sildim
Kıyıpta silemediği var bir numara 🥺
Evet silerdim
Silerim.
Ben silmedim 7 ay oldu😔
Silmem
Gereksiz olur
Silerdim👍🏻
Silerdim
Silerdim
silerdim
Silmem
silmezdim.
Silerim
Başın sağolsun
Başın sağolsun silersen hatırlamazsın
eğer iyi anlaşıyorsam silmezdim
Silerdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?