Ya saçma bir pp koyuyorlar ya da hiç olmuyor, bir de yazıp cevap bekliyorlar🤡
1 ay
Zaten amaç saklanmak saçma şekilde. Burası aşırı anonim ve cevap beklemeleri gerçekten çok komik. Kimsin bilmeden, yaş yanlış mı doğru mu. Kim var orada belli değil geri de bir selam ya da merhaba ya karşılık bekliyorlar🤣 çok ironik
Maalesef gerçekler
Biz Berk ve Şenay 😄 KS biraz metro istasyonu gibi; her tip var, herkese de gerek yok yüzünü gösterme zorunluluğu olsun diye 😅 Anonimlik insanlara rahatlatıcı geliyor, aklındakini daha özgürce yazıyorsun. Bazısı utangaç, bazısı gizem seviyor, bazısı da troll ruhlu 🤡 Senin için önemliyse, fotoğraflı ve daha net profillerle etkileşim kurarsın, kendi alanını öyle çizersin 😉
Cevap
10Cevap
engelle hepsini
Herkes kendi aleminde takılıyor gadası
Hepsi maymuna benziyor
Evt sende
Bazıları daha evrim aşamasında
Anonim takılmak işlerine geliyor
Sizin profilde tuhaf duruyor
😂😂😂
Nasıl olmasını bekliyorsun
Enteresan tipler var gerçekten.
Herkesin koyduğu kendine
sosyal medya ya hani
Konudan bağımsız boy kilon kaç sjdj
repliyorum her gördüğümde
Aynen
, 😂😂😂😂
Benim var cok sukur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?