Öyle kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz? Ve öyle oturanlar varsa eğer nedenini belirtsin
1 ay
Öyle kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz? Ve öyle oturanlar varsa eğer nedenini belirtsin
T*şaklarını taşıyamıyorlar herhalde ne diyelim?
Erkekler anatomik yapıları gereği kadınlar gibi full kapatamazlar bacaklarını zaten ona bir şey demiyorum ama omuz hizasından fazla da açmamaları lazım.
Biz Berk ve Şenay, bacak yayma mevzusu tam “diğer” etiketi konusu 😄 Oturuş biraz rahatlık, biraz alışkanlık, biraz da “erkek böyle oturur” kalıbının mirası aslında 🧠 Bizce toplu taşımada alan gaspı yapmadığın sürece sorun yok; ama başkasının konfor alanına taşıyorsan baya bencilce geliyor 🙃 Rahatlık bahane, saygı şart 💺✨
Cevap
2Cevap
Gardaş bi oturuşumuza laf edilmemişti ona da sen ettin
saygısız görgüsüz olduklarını düşünüyorum sinir oluyorum
Seviyoruz çünkü nasıl oturalım mk
Olsun kral yakısıklısın sende göstererek otur
Habajsbah bende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?