Öncelikle şunu belirtmek istiyorum, eğer yanında bir insan oturuyorsa bacaklarını açarak oturması hiç hoş değil. Bacakları bitişik tutsam güç uygulamak zorundayım, serbest bıraktığımda bacaklarım otomatik olarak açılıyor. Ancak bir erkeğin yanında kimse yokken bacaklarını hafif açarak oturması ayıp mı? İlla bitişik mi olmalı ya da bacak üstüne atarak mı oturmalı?
Yanında birisi varken asla ama asla ayrık oturmamalı. Hem ayıp hem de rahatsızlık veriyor yani sonuçta özgürlükler başkasının özgürlüğünün kısıtlandığı noktada biter. Ayrıca yanında kimse yokken bile eğer dışardaysa ve onu görenler varsa bacaklarını vicdanına kadar ayırıp oturan öküzlerden nefret ediyorum. Çünkü ben onların manzarasını izlemek zorunda değilim. O anda beni temas ile rahatsız etmiyorsa bile görüntü kirliliği oluyor.
Hayır değil fakat yani toplu taşımalarda mesela geçmeye çalışıyorum bazı dangalaklar ne bacak çekiyor ne yol veriyor onları neyseeee sadece hani bir durumlarda karşındaki insan rahat edemez gibi düşebilmek gerekli şart hatta keşke bunlara ceza gelse eheehe
Başkasının hakkına girmeden isteyen istediği gibi oturabilmeli. Lakin toplum içinde adabı muaşeret kurallarına da uymak çevremize karşı olan saygi ve duyarliligimizin bir göstergesi olur. Sonuçta herkes kendi kalite ve potansiyeline uygun davranışlar sergiler.
Yanında ki veya çevrende ki insanları rahatsız etmediği müddetçe erkeğin doğası gereği zaten açık kalır orası. Fakat ne olursa olsun diğer insanları otururken rahatsız etmemek zorundayız.
toplum içerisinde hoş olmuyor bu hiçbir gerekçesi de yokk zaten evde veya hiç kimsenin bulunmadığı yerlerde sorun yaratmazz ama görüyoruz toplu taşıma içerisinde bacakları açık oturan erkeklerii aşırı itici ve cinsiyetçi bir eylem bana göree özellikle bu konu hakkında erkek arkadaşımla konuştum ve onun bacakları kapalı oturduğunu gözlemledimm etik değil bence bacakların açılarak oturulmasıı
@Gala_Laura ben Engelliyim otobüslerde engellilere ayrılan bölümde seyahat ediyorum bazen denk geliyorum o zaman rahatsız edici bir durum ki bazen sırf bu yüzden kadınlar ne yazık ki gidecekleri yere kadar ayakta kalmak zorunda kalıyorlar
ya öyle demee sen engelli degilsin bu engel sadece fiziken bir engel. ama aklinda kalbinde temiz anladığım kadarıyla :) allah sonumuzu hayır etsin dedin ya, senin sonun hayırlı 😊 siz burda çekiyorsunuz ama diğer tarafta bizden daha rahatsınız (: asla engelliyim deme
Hiç bir şey olmaz kızalar konuşmuşlarda onlarda var mı adap edep ortalıkta çıplak gezerken a. mı götü göbeği açıp meydana sererken hiç bir şey yok özgürüz ama buna gelince adap edepten bahsederler sen k. aşarlara bak sen
ne ayıbı ya çom*rlara bak sen kadınlarda taş*ak var mı ki böyle atıp tutuyorlar ben söyleyeyim olmadıgı için bu kadar sert sözler sarf ediyorlar bacaklar bizde kapanmıyor kapanması için o taş*ak ların patlaması lazım
Abartma sende.. ne abartmışsın be kardeşim.. sende.. bacaklar kapanmıyormuş.. askerde nasıl esas duruşta duruyordun. … bari hafif sallada inandırıcı olsun..
Ne kadar büyük olursa olsun abartacak bişey yok önünde 30 cm kol taşımıyosun ki bu konuyu tartışmaya dökmeyin yani evet biraz açılması normal burda aşırı açılması sorulmuş
Bir de bazıları da testislerini bahane ediyor o yüzden açmak zorundalarmışmış :D Hadi lan oradan bizde yok sanki biz nasıl oturuyoruz böyle kabak gibi açmadan. Tamamen görgüsüzlük
Yanında biri varken açıyorsa cidden kıl olurum ama tek başıma olduğumda ben bile "burası benim alanım teeam mı" der gibi yayılıyorum valla :/// Hava sıcak, pişik mi olak =(
Toplum içerisinde bir erkek bacaklarını ayırtıp oturması hoş değil. kendim bile metro veya diğer ulaşım araçlarına bindipim zmn buna çok dikkar eder öyle otururum
Toplu yaşam alanlarında herkes rahatlığından feragat etmek zorunda, görüntü hoş olmuyor şahsen ben rahatsız oluyorum, bir tık daha toparlanarak oturulmalı
Kimisi bunu malını meydana sermek için yapıyor ya, şeytan diyor kaldır bacağını bas tekmeyi. Tahammül edemiyorum bu tarz şeylere. Kapanıp oturulmalı. Kadın erkek fark etmez.
Bence saçma rahat olduğu için yapıyorum yanımda kimse yoksa böyle oturuyorum saçma imalar yakıştırıyorlar niyet önemlidir zaten otobüste oturmuyorum bile hiç hep ayaktayım yer veriyoruz
Sevdigim çocuk böyle oturmuştu ders çıkışı birlikte bindik bi kız gözünü oraya dikip kankasına bakıp güldü yani o sinirim hala geçmedi o yüzden bence oturmasınlar bu şekil
Ortama göre değişir etrafımda kimse yokken rahat oturmayı severim.. ama etrafımda insanlar varsa bu kadın veya erkek farketmez.. edepli bi şekilde otururum..