Erkeklerin bacaklarını açarak oturması ayıp mı?

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum, eğer yanında bir insan oturuyorsa bacaklarını açarak oturması hiç hoş değil. Bacakları bitişik tutsam güç uygulamak zorundayım, serbest bıraktığımda bacaklarım otomatik olarak açılıyor. Ancak bir erkeğin yanında kimse yokken bacaklarını hafif açarak oturması ayıp mı? İlla bitişik mi olmalı ya da bacak üstüne atarak mı oturmalı?
Erkeklerin bacaklarını açarak oturması ayıp mı?
Erkeklerin bacaklarını açarak oturması ayıp mı?
Erkeklerin bacaklarını açarak oturması ayıp mı?
Cevapla